czwartek, 2 lutego 2017

Pomocna Olka #7 i #8

Wiajcie :D
Może nie tak z rana ale co tam . Dokończyłam teledysk i special na 100 subów.
Bardzo się cieszę bo odzyskałam laptopa. Okazało się że miałam więcej szczęścia niż rozumu. Niby
dostałam go we wtorek ale klawiatura nie łączyła. Teraz jest już wszystko okej ^^

A tak w temacie to dziś zaprezentuję aż  dwa poradniki z serii Pomocna Olka. 
Zatem zapraszam do czytania.

1. Jak rozmazać tło?
a) Otwieramy Photoscape (pobierz go tu)
b)Wchodzimy w edytor
c) Otwieramy gotową profilówkę (musimy zrobić ją wcześniej, zwykła profilówka bez napisów które później umieścisz)
d) Wchodzimy w Tools
e) Następnie W Effect Brush
f) Wybieramy stopień rozmycia
g) Malujemy obszar który ma być zamazany.
h) Cieszymy się rozmazanym tłem 😄
Mój efekt:

Dodać napisy i gotowe :) 

2. Projektowanie własnego pokoju
a) Robimy screena pokoju który ma gładkie ściany i podłogę (możecie użyczyć poniżeszego)
b) Wchodzimy na edytor *klik*
c) Otwieramy obrazek z komputera- ten właśnie pokój.
d) Otwieramy nową tapetę:
Warstwa->utwórz obrazek jako warstwę.
e) Następnie:
Redaguj-> Przekształć Swobodnie
f) Przeciągamy na ścianę i rozmiarowo dopasowujemy do ściany.
g) Z kolejną ścianą robimy tak samo.
Mi wyszło tak :D
Jak macie pytania piszcie a pomogę ^^

/Olka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.