sobota, 11 lutego 2017

2. Walentynki Awataria - Co to jest miłość?


Witam Was bardzo, bardzo serdecznie w kolejnym poście związanym z Walentynkami na Awatarii. Zapraszam do dalszego czytanka!




Ostatnio widziałam na naszym blogu post Kamili i bardzo spodobał mi sie jej gif ze strojami. Postanowiłam pokombinować i zrobiłam Gifa z naszym dzisiejszym tematem. Mam nadzieje, że Kamila się nie obrazi, i nie będzie z tego DRAMY.


A więc? Co to jest miłość, według MNIE.
Miłość według mnie to uczucie, które każdy chociaż raz doznał. (No ja jeszcze nie). 

Krótko, żeby każdy zrozumiał z wikipedii:

Miłość - uczucie, typ relacji międzyluckich, zachowań, postaw. Często jest inspiracją dla dzieł literackich lub malarstwa. 


Ale jeżeli chodzi o naszą Awatarię, to jest to internetowa miłość:
Zapytałam trzech avatarów co sądzą o miłości w naszej grze!




 Najbardziej zgadzam się z odpowiedzią numer I oraz numer III. Dlaczego?
,,Miłości to każdy szuka'' - Tak, bo bardzo często zdarza nam się zobaczyć wszędzie dymek z napisem ,,Szukam chłopaka/dziewczyny''. 
Natomiast trzecia odpowiedź dotyczy samej gry. Miłość w grze jest bardzo ciekawa, bo można poznawać nowe osoby. Dziękuje za wszelkie odpowiedzi!!


~~ ZDJĘCIE ~~

Zdjęcia będą związane zawsze z Awatarią. 


Tutaj daje wam zdjęcie z mapki ślubnej, mojej ulubionej, romantycznej lokacji. Kiedyś robiłam posta o mapce ślubnej << Tutaj macie link do posta >>

*OCZYWIŚCIE PRZYPOMNIAŁAM SOBIE ŻE PIERWSZA BYŁA PIOSENKA A NIE ZDJĘCIE*

Wracając do zdjęcia, chciałabym żeby to zdjęcie było troche realistyczniejsze, chodzi mi żeby stała i stał Panna młody i Pan młody. Bardzo fajne zdjęcie. 

~~ PIOSENKA ~~ 




Jest to piosenka właśnie specjalnie stworzona na Walentynki. Powiem, że jest bardzoo romantyczna. Bardzo chciałabym przy tej piosence mieć drugą połówkę, ale można pomarzyć... prawda?
Piosenka nosi nazwę ,,Verba - Ja i Moja Dziewczyna''. Napiszcie jak oceniacie zdjęcie i piosenke. :))

~~ CYTAT ~~ 
,,Miłość dodaje otuchy, jak promień słońca po deszczu ~ Wiliam Shakespeare.''
Jest to cytat Wiliama Shakespear'a, jeżeli ktoś nie wie kto to jest - to tutaj dam krótką informacje (chcociaż wątpie, żeby ktoś nie wiedział o nim).


Wiliam Szekspir (Szekspir nazwisko po polsku) - poeta, dramaturg. Najbardziej znana jej sztuka to ,,Romeo i Julia''. 

~~ PRZYPADKOWE ~~





I kończę ten post. Przepraszam Was za to że post miał pojawić się wczoraj wieczorem (10 lutego). 
Ale miałam komplikacje, ale dzisiaj napewno pojawi się też post związany z tą serią. 
Ja się z wami żegnam, do zobaczonka i hej!


/Cara






11 komentarzy:

  1. Żałosny post... Nie dość, że odchodziłaś sobie i powracałaś to na dodatek "*OCZYWIŚCIE PRZYPOMNIAŁAM SOBIE ŻE PIERWSZA BYŁA PIOSENKA A NIE ZDJĘCIE*"... Nie mogłaś po prostu ZMIENIĆ KOLEJNOŚĆ... Chociaż nasza księżniczka musi być oryginalna na tym świecie
    Narcystyczna ^

    OdpowiedzUsuń
  2. I to ostatnie zdanie ;'). Radziłabym się troche ogarnąć, każdy nie musi być orginalny. I To było specjalnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cara - na takie wypowiedzi lepiej nie zwracać uwagi. :D

      Usuń
  3. Widać po Twojej wypowiedzi, że ciężko znosisz krytykę :). Widać, że jeszcze nie jesteś dojrzała emocjonalnie i przejmujesz się byle czym... Tak jak 12-latka, której mama powiedziała, że zakupiona przez nią sukienka jest za krótka.
    Jeszcze się tutaj zjawię ;)
    Narcystyczna ^
    Post Scriptum : Nie używaj minki ";')", bo wygląda ona jakbyś była zażenowana i płakała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według twojej cennej rady postanowiłam cię ignorować. :)

      Usuń
    2. Anonimku, Narcystyczna.
      Nie pasuję Ci?
      Widać, że masz 13-, przepraszam ale tutaj są osoby dojrzalsze od Ciebie.
      I ten przykład, żałosne. Wracaj na RA.

      Usuń
  4. Hejterko, Wracaj już na ten swój ukochany blog Renesans Awatarii i dalej podziwaj te sztywno pisane posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narcystyczna Ty jesteś żałosna. Czepiasz się każdego. Może Ty załóż bloga! Pokaż styl śnieżnej trawki^ Dobij do około 70 tysięcy i pokaż nam Twoje posty! Pomysłowość i grafikę. Emilko zgadzam się z Tobą. Kozak w necie, gówniarz w świecie.
    _Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz, że każdy doznał chociaż raz miłości, ale Ty jeszcze nie. Zaprzeczasz samej sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o Taką prawdziwą, i nie mówię tu że trzyletia dziewczynka już się zakochała, mówię tu troche o dojrzalszych odbiorcach. :)

      Usuń
  7. Narcystyczna Ty jesteś żałosna. Czepiasz się każdego. Może Ty załóż bloga! Pokaż styl śnieżnej trawki^ Dobij do około 70 tysięcy i pokaż nam Twoje posty! Pomysłowość i grafikę. Emilko zgadzam się z Tobą. Kozak w necie, gówniarz w świecie.
    _Karolina

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.