poniedziałek, 20 lutego 2017

Koniec urlopu + Pierwszy teledysk? + Nowa seria..?


Witam Was w kolejnym poście ode mnie. 
Jak pamiętam urlop wziełam w poniedziałek, czy jakoś tak. Narazie na ten tydzień szykuję coś, ale zapraszam do dalszego czytania tego posta.


Wróciłam z uśmiechem, bo narazie nie mam żadnych kartkówek, sprawdzianów jedynie w środę i piątek pytanko, ale uwierzcie że przedmiot jest łatwy. 
Jak po tytule można się spodziewać kończę urlop i zaczynam KRĘCENIE NOWEGO TELEDYSKU?
Postanowiłam coś zdziałać, bo to jest blog
,,AWATARIA OCZAMI YOUTUBERÓW''
a przecież są tutaj YouTuberzy! 
Pora zacząć działalność na YouTube. Już niedługo a może nawet w tym tygodniu wrzucam najnowszy teledysk, ale pamiętajcie że będzie on pierwszym i nie myślcie że będzie taki pro jak innych YouTuberek. 
Dzisiaj na Awatarii zaczynam kręcenie, oczywiście na początek jakiś głupi program - Bandicam. Potem Camstasię, a na końcu kiedy się podciągne Vegasa proooo.

Ale oczywiście za dużo zdradzam. 

Nie zapomnijmy o trzecim plusie tego posta, czyli..
Zaczynamy nową serię!
Serii takiej JESZCZE NIGDZIE NIE WIDZIAŁAM
(dla hejterów przejrzałam blogi, pozdro ;))
więc nie musicie się wysilać z hejtami że KOPIUJE. 

Myślę że ucieszy Was nowa seria, no chociaż Ciebie, tak Ciebie ty patrzysz w monitor a ja to piszę. (Okj?)
Czekam na goldy na Facebooku, bo muszę sobie nakupować ciuchów, ale pewnie były goldy i mnie nie było. 

A więc? Ja Was żegnam mam nadzieje że post jest bardzo informacyjny. Do zobaczonka i heej!


~ C




2 komentarze:

  1. Ej na instagramie ktoś ma zeszyt i w dolnym rogu ma małymi literami napisane CARA aoyt blog czy jakoś tak i ta osoba ma na imie Paulina i ma 13 lat a nazwiska nie ma cnie? A ty nie masz 16?
    ~ A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol :D Mam tylko jeden instagram, do ryskunków, ;d

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.