środa, 15 lutego 2017

WYNIKI KONKURSU GRAFICZNEGO

Cześć!
Przychodzę do Was z wynikami konkursu walentynkowego, który powinien pojawić się wcześniej, jednak nie dałam rady wcześniej go napisać. Post informacyjny pojawił się dwie godziny temu, jednak musiałam pilnie wyjść i załatwić coś na mieście, dlatego musicie mi to wybaczyć. Chciałabym jeszcze ogromnie podziękować za to, że tak wiele osób wzięło udział w moim konkursie.
Dłużej nie przedłużając, chciałabym najpierw przypomnieć nagrody, które mogliście wygrać.

#graficzny
1 MIEJSCE: VIP NA 5 DNI (sponsoruje Kamila)
2 MIEJSCE: 2 STATKI (sponsoruje Emilka)
3 MIEJSCE: 5 PREZENTÓW WARSZTATOWYCH (sponsoruje Emilka)
oraz każda osoba dostanie mały upominek.

Wyniki konkursu literackiego pojawią się w osobnym poście, dlatego teraz zapraszam do obejrzenia wszystkich prac, kolejność jest przypadkowa.


Gdy już wszyscy wiemy na czym stoimy zapraszam Was do naszego podium.
Jeszcze raz dziękuje serdecznie mojej przyjaciółce za pomoc w wyborze pierwszych miejsc.

TRZECIM MIEJSCEM MOŻE CIESZYĆ SIĘ:
.
.
.
.
.
.
.
.
ARTEMIDA AWATARIA!
To właśnie ty dzisiaj zgarniasz pięć prezentów z warsztatu.

DRUGIE MIEJSCE WĘDRUJE DO:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
SIDE TO SIDE!
Gratuluje Ci równie wysokiej pozycji.

NATOMIAST PIERWSZYM MIEJSCEM MOŻE POCHWALIĆ SIĘ:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HOLDFAST!
To właśnie Twoja praca najbardziej mnie urzekła i to właśnie ty wygrywasz główną nagrodę.

Wszystkim osobom zaangażowanym w ten konkurs serdecznie dziękuje, a dziewczyny proszę, aby zgłaszały się do mnie od jutra po nagrody.
Kama

14 komentarzy:

  1. Baaardzo Dłuuugo To piszesz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Holdfast ma według mnie naj <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się praca Kingi podoba ale to moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są śliczne! Najbardziej jednak podoba mi się praca Side To Side. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu wszyscy postawili na Czerwone Tła .. Rozumiem, że Walentynki to Głównie Kolor Czerwony ale bez Przesady ? ✔✔
    // Dawidd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadna z tych oto prac mi się nie Podoba, totalnie nie mój Gust ...

    × A odchodząc od wyrażania " mojego " zdania to Post napisany czytelnie i przejrzyście! ✔✔
    // dawidd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim i dziękuję za 3 miejsce! :D
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Holdfast powinna mieć 2 miejsce, a SIDE TO SIDE pierwsze to jest moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do własnego zadania, ale miejsca wybierałam ja oraz moja przyjaciółka. Naszym zdaniem Holdfast miała ładniejszą pracę i dałyśmy jej miejsce pierwsze. :)

      Usuń
  9. A jak się zgłosić po nagrodę? xD
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprosiłam Cię na nk

      Usuń
    2. Jak możesz, to spróbuj jeszcze raz. Możliwe, że przez przypadek usunęłam zaproszenie.
      /Kinga

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.