czwartek, 9 lutego 2017

1. Walentynki Awataria. - ZAPOWIEDŹ



Witam was w nowej serii. Jest ona serią Walentynkową. Postanowiłam zrobić jakąś nową serie i niedługo druga część ukrytej prawdy! Zapraszam do czytania tego posta!




Seria będzie trwała do 15 lutego, pomimo że Walentynki są 14 lutego to i tak -  chce troche przedłużyć tą serie. W serii będzie wasz udział. Na końcu takiego posta wklejam wasze życzenia Walentynkowe. Życzenia wysyłajcie na:

 WalentynkiZAOYT@interia.pl



Na początek tej serii przypomnijmy sobie co to WALENTYNKI.

Walentynki (Valentine's Day) - jest to święto zakochanych, obchodzimy je 14 lutego. 

Symbolem Walentynek jest:

Czerwone serce:



Kupidyn:











Jest to taka ,luźna' seria, Na koniec dodam jakieś romantyczne piosenki, romantyczne zdjęcia, cytaty czyli wszystko związane z Walentynkami. 

~~ PIOSENKA ~~

Dzisiejszą piosenką na początek jest bardzo fajna piosenka która jest w klimacie Walentynek. Jest to ,Paulla - Od Dziś'. 



Tutaj dodaje jakiś koncert. Ale bardzo podoba mi się ta piosenka.

~~ ZDJĘCIE ~~

Dzisiaj dodaje wam zdjęcie które jest bardzo stare, które użyłam kiedyś.


Jest to zdjęcie ze ślubu :P
22.05.2016 :*

Bardzo podoba mi się to zdjęcie, pomimo że nie jestem za internetową miłością to jest bardzoo słodkie. :P

~~ CYTATY ~~

,,Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu'' ~ Blaise Pascal ''

~~ PRZYPADKOWE ~~

Tutaj dam wam coś przypadkowego znalezionego w internecie. Jest ,, Co to jest miłość ? ''.


Jest to cytat Jana Pawła II.
I to piękne zdjęcie <3. 


Na koniec tego krótkiego posta chce wam przekazać, że posty z tej serii będą codziennie. Mam nadzieje że post wam się spodobał oraz pomysł na serię. Ja się z wami żegnam - do zobaczonka i hej!


*od jutra, nowe logo* 

~ Cara




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.