czwartek, 23 lutego 2017

T艂usty czwartek!

(Tak 偶yj臋 XD)
No hejcia 馃槞
Ostatnio nie mam za bardzo czasu na bloga.
Dosta艂am 2 jedynki- szlaban.
Najgorsze jest to zakuwa艂am do 1 w nocy.
Sprawiedliwo艣ci naszych czas贸w.
No dobra koniec urzalania si臋 nad sob膮.
Przejd藕my do rzeczy.
 wydarzenie nie nale偶y do serii ,,艢wi臋ta z AoY"
Na grafik臋 nie mia艂am czasu. 
Dzi艣 jest 23 luty- t艂usty czwartek.
Jedyny dzie艅 w kt贸rym rzucamy gdzie艣 diet臋.
Ja osobi艣cie zjad艂am 10 *_* 
A Wy ile zjedliscie?
Sorki bo Cara doda艂a ju偶 post o tym ale na chwil臋 obecn膮 nie mam dost臋pu do komputera. Ten post z telefonu.

Wi臋c do zobaczenie i hejka!
/Olka

5 komentarzy:

  1. 10 uu da艂a艣 czadu.. Ja zjad艂am 3 :( w kolejnym roku postaram si臋 o 5. JAK zjem du偶o p膮czk贸w to potem mi nie dobrze..馃槅 ^•^Ale gratki\bessoska

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie lubie p膮czk贸w, ale zjad艂am 5 xD
    ~ C

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja zjad艂am 2 p膮czki, nie mam na nic apetytu, a p贸藕niej m贸wi膮, 偶e jestem ma艂a ( 10-lat- 127 cm wzrostu-22kg XD )
    Wed艂ug mnie rodzice nie powinni dawa膰 szlaban贸w za jedynki. To oznaka, 偶e czego艣 nie rozumiesz, 偶e trzeba Ci pom贸c. Ze mn膮 zawsze mama po z艂ej ocene poprostu siada, uczymy si臋, i jest wszystko p贸藕niej opanowane.
    呕al mi Cie, bo masz szlaban...Moi rodzice nigdy nie daj膮...



    ~Werxka

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja zjad艂am 5 p膮czk贸w (du偶ych), bo je uwielbiam :D
    Werxka ma racj臋, je艣li chodzi o szlabany. Kiedy艣 dosta艂am 2 dw贸jki z polskiego i mama mi chcia艂a da膰. Jednak tata by艂 temu przeciwny, bo wiedzia艂, 偶e to nie polepszy sytuacji, a nawet mo偶e pogorszy膰. Bo i tak dziecko b臋dzie na z艂o艣膰 si臋 stara膰, aby obej艣膰 ten zakaz. To na pewno nie jest dobra droga do poprawy ocen xD Nigdy nie dosta艂am i mam nadziej臋, 偶e nie dostan臋. A Tobie wsp贸艂czuj臋 :(
    /Kinga

    OdpowiedzUsu艅
  5. Te偶 nie mam szlaban贸w 馃槂/ Bessoska

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.