czwartek, 9 lutego 2017

Kim jest Ewka? Teorie spiskowe.

Siemanko witam w mojej kuchni!
Haha. Witajcie!
Jak widać - mamy nowy wygląd bloga, tym razem trafiło się na Walentynki!
Inaczej mówiąc, mamy walentynkowy wygląd. Taki wygląd bloga będzie tu gościł aż do końca lutego! Mam nadzieję, że wam się podoba... trochę nad nim pracowałam, chociaż do końca nie jestem zadowolona z efektu.

Dzisiaj skupimy się na pewnym graczu o nicku Ewka.
Wcześniej bardzo dużo się o niej mówiło, ale co w tym dziwnego? Czy gracz mający 3 poziom nie może być w galerii  najaktywniejszych? Oczywiście, że może - każdy może! :D
Szczerze? Zadziwiający wynik. Osoba zapewne bardzo lubi grać w Awatarię, ponieważ 33206 punktów aktywności raczej nie da się zdobyć w jeden dzień!
Uważam, że chciała nam pokazać, że nie tylko osoby z wysokimi poziomami w grze mogą być w rankingu najaktywniejszych i że Ci z mniejszymi poziomami nie są gorsi. Całkowicie się z tym zgadzam. Każdy jest sobie równy i nie ma lepszych, czy gorszych!

TEORIA I
Ewka jest hackerką. 

TEORIA II
Ewka jest dorosłą osobą grającą w Awatarię (dużo osób na Awatarii ma powyżej 40 roku życia - zwłaszcza te z wysokimi poziomami) i doładowuje sobie goldy, dlatego też ma ''bogaty ubiór''.

TEORIA III
Ewka to lewe konto osoby z galerii sław, która udowadnia nam, że małe poziomy (nowi gracze) zasługują na szacunek innych.

TEORIA IV
Ewka jest po prostu zwykłym graczem, który robi wszystko aby znaleźć się w top najaktywniejszych graczy całej Awatarii na Naszej Klasie.

To wszystkie moje teorie, która waszym zdaniem jest najbardziej oczywista? Może wy macie własne teorie?
Ale swoją drogą, każdy może zaskakiwać. Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją, że osoba o tak małym poziomie w grze znalazła się tak szybko w galerii najaktywniejszych graczy!
Oczywiście mi to nie przeszkadza, a raczej jestem mile zaskoczona. 
Pozdrawiam Ewkę i wszystkich czytelników! 
~Emi

6 komentarzy:

  1. Hm.. Dziwne :P NAJBARDZIEJ WIERZE W II I III :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie prawdziwą teorią co do tej ,,Ewki" jest nr 3.
    Po pierwsze - Ona chce pokazać, że ,,mały lvl" to nie przeszkoda być w rankingu. Bo każdy może, tylko musi chcieć.
    Po drugie - Ona chce również pokazać, że małe poziomy również ZASŁUGUJĄ NA SZACUNEK. :) /Violka

    OdpowiedzUsuń
  3. Może po prostu chce też zdobyć tytuł ''top najaktywniejszy"? Jest taki tytuł dostępny, na razie ma go chyba tylko jedna osoba jak się nie mylę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tytuł dostają 1,2 i 3 miejsce ale po 6 dniach tytuł znika :)

      Usuń
  4. Poprostu to zwykły gracz. Nawet ona mi się śniła xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Gra na pewno dłużej jak Halloween bo ma pas wiedźma

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.