niedziela, 25 lutego 2018

House Tour

Cześć! Post o ciuchach 2012 - 2018 nadal się tworzy. Dzisiaj aby nie było pusto, daje moje pokoje na Awatarii. I zanim napiszecie ''KOPIARA'' przeczytajcie to.
Ja się z Nikolą pogodziłam, a sama chciała mnie nominować do House Tour. Więc swoje hejty zostaw dla siebie.  A i polecam przeczytać sobie regulamin bloga. :)

Salon

Salon sama wymyśliłam, jest dość kosztowny.. Jest wspaniały do odpoczynku, albo do spotkań.

Łazienka

Dla mnie jest ta łazienka ładna, co wy o niej uważacie? Może do jakiegoś romantycznego filmu? :) 

Kuchnia

Kuchnia jest z całego kompletu. Można zakupić ją w sklepie. Zmieniłam w tym komplecie ściany oraz podłogę, ponieważ mi się nie podobały. Komplet się nazywa ,,Morska Bryza''

Sypialnia

Chyba już wiecie, że bardzo lubię ciemny mur :) Pokój jest w ciemnych kolorach, ale wpada w oko fioletowe łóżko.

Pokój Gości

Od kiedy gram w Awatarie, zawsze uwielbiałam mieć rodzinę. Kiedy już dorastałam to się wyprowadzałam do swojego domu. Czasami rodzina przychodziła do mnie. Dlatego tutaj zawsze mają dla siebie pokój. :)

To tyle na dzisiaj. Myślę, że wam się podoba mój dom. Czy coś w nim zmienić? Tak, mam wiele innych pokoi, ale nie są one ciekawe albo wyremontowane.
Życzę miłej niedzieli.

Adidas Girl ♥


18 komentarzy:

  1. Ten post o ciuchach zdążysz wstawić do Świąt Bożego Narodzenia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ''TAG'' (o ile można go tak nazwać) jest ciekawym pomysłem. Nie jestem jakimś specjalnie oryginalnym kreatorem wnętrz, ale postanowiłam podzielić się swoją opinią. Do salonu nie mam zastrzeżeń, podobnie jak u Nikoli. Jednak w łazience poprzestawiałabym trochę drzwi, ponieważ uważam że nie powinny one nachodzić na inne części umeblowania (chodzi mi o tą półkę ze świecą). Usunełabym także tą szafę. Przechodzimy do kuchni - tutaj przede wszystkim na Twoim miejscu zmieniłabym drzwi ponieważ nie pasują one do reszty pomieszczenia. W sypialni albo usunęłabym fioletowe łóżko i zamieniła je białym, albo dodałabym kilka fioletowych dodatków. W pokoju dla gości także co nieco bym zmieniła. Na pewno na stoliku postawiłabym jakiś piękny bukiecik i usunęła tą lampkę obok łóżka. Poza tym reszta umeblowania jest naprawdę super. Ja jestem ogólnie wielkim fanem zmian i lubię zmieniać co jakiś czas w swoim awataryjskim domku różne rzeczy, dlatego moja opinia jest też taka obszerna, haha. Oczywiście każdy ma swój gust - ja swoje już powiedziałam. Pozdrawiam Cię serdecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci za opinie, na pewno ją użyje. A do pisania postów, lepiej? :D

      Usuń
    2. Lepiej, zarówno ty jak i Nikola. :D

      Usuń
  3. Dom trochę nie w moim stylu ale OK ja tam wolę minimalizm (: Najbardziej podoba mi się kuchnia ale bez tych rzeczy na stole i z innymi drzwiami

    \\M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust :). W kuchni drzwi zostały już zamienione. Dziękuje za opinie :)

      Usuń
  4. Przepraszam prawa autorskie do salonu sama? Zainspirowałaś się troszkę moim ;(

    /Twoja matka Marcelina c: pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę wszczynać kłótni ale dużo osób ma takie same salony a nawet nie wiedzą że ta osoba ma bardzo podobny, może w tym przypadku było to samo? No to już chyba wasze sprawy które pozostawiam wam
      /Nika

      Usuń
    2. Ohh Nika... To jest moja mama (na awie) I jest zazdrosna że mam piękny dom a ona mieszka w szopie. Nie pisz do niej.

      Usuń
    3. Hahaha nieżle się uśmiałam XD

      Usuń
  5. Zacznijmy od początku:
    1. Najpierw liżecie sobie dupe w komach (obie nawzajem)
    2. Wytykanie błędów i kłótnie
    3. Pogodzenie się i wielkie psiapsi bff
    Czy tylko dla mnie jest to żałosne? Już się boje co będzie dalej XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla ciebie jest żałosne ;).

      Usuń
    2. Radzę więcej szacunku do czytelnika bo skończysz tak jak Martyna na LA ;)

      Usuń
    3. Następnie każda z nich założy Harem i będzie robić wojny niczym Valide XDDD

      Usuń
    4. Nie rozumiem, czyli czytelnik może mnie wyzywać? A ja mam mówić: Super, tak dalej? XD

      Usuń
  6. Salon jest śliczny, śmieszy mnie ten pan z telewizorka XD
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.