środa, 7 lutego 2018

Polska Awataria wraca do życia ☺

Hejka.
Jak co tydzień w środę otrzymujemy ciekawe aktualizacje w grze. Przed kilkoma miesiącami jednak nastąpił kryzys - brak aktualizacji. Udało nam się jednak porozumieć z administracją gry i w ten sposób Awataria ruszyła z miejsca. O czym ja tak w ogóle mówię? Tego dowiecie się już za chwilę.
 Chwila, moment... Ja chyba skądś znam te stroje! A wy? Tak! To zaległe stroje od Rosjan, które pojawiły się w rosyjskiej grze ponad dwa/ trzy miesiące temu!!! Dlaczego tak długo musieliśmy na nie czekać? Tego to ja już nie wiem. Ale ważne, że są. Nie jestem jednak do końca szczęśliwa (zapewne wy też), ponieważ nadal nie mamy ponad 8 zaległych kompletów. Może będą dodawane stopniowo do gry? Kto wie...
Co do stroi dla chłopaków: pierwszy z nich nosi nazwę Broad Peak, natomiast drugi Cyklon. No cóż, nazwy jak nazwy. Do drugiego z nich potrzebujemy statusu V.I.P. (aby zakupić cały komplet). Ale co powiem na temat ceny? Otóż cena nie jest taka zła! Wręcz przeciwnie - jest naprawdę niska jak na takie stroje. Ubrania zresztą bardzo mi się podobają, na prawdę łącząc odpowiednie części garderoby z nimi możemy otrzymać naprawdę ciekawą stylizację!
 Puk! Puk! To nie koniec! Zostały jeszcze dziewczyny! My też nie jesteśmy poszkodowane, bo także otrzymałyśmy dwa komplety: WOW & Freedom. Swoją drogą - całkiem ciekawe nazwy jak na nie. Pierwszy strój w szczególności przypadł mi do gustu. Do tego mamy podobnie jak powyżej niską cenę, a nawet kilka rzeczy za srebrne monety (u chłopaków także, jednak otrzymałam zdjęcie w którym już kilka rzeczy zostało zakupionych). Fantastyczne! ♥
Najlepsze zostawiam na koniec, bo możemy spodziewać się już nowych kompletów! U Rosjan już się pojawiły! Stroje są naprawdę śliczne, zwłaszcza ten drugi. Dodatków jest coraz więcej np. torebka, kapelusz, kolczyki. Na pewno je zakupie, jak się pojawią u nas. Kiedy się pojawią? To wielka zagadka, ale jedno wiem - na pewno zawitają i u nas. 
Na koniec przesyłam pozdrowienia i podziękowania dla Angeli i Havana, którzy pomogli mi w tworzeniu tego posta wysyłając te oto zdjęcia kompletów! 
Nila ♣

35 komentarzy:

  1. Super! Wreszcie coś nowego 😍 Oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ty wciąż stara. :/

      Usuń
    2. Drogi Anonimie to się robi już bardzo dziecinne.Emilka pisze o aktualizacji,która zawitała do nas z czego naprawdę się cieszymy,bo w końcu coś admini dodali.Każda z osób wypowiada się na temat tego a tylko ty jak zawsze musisz wyskoczyć z jakąś oceną na temat czyjegoś wyglądu i aby móc kogoś skrytykować,dopiec mu.Myślisz,że to śmieszne? Właśnie nudne robi się, zachowaj takie opinie dla siebie.

      Usuń
    3. Dla mnie jest to bardzo śmieszne. Czytając odpowiedź anonima bardzo się uśmiałam. Dla mnie to nie jest nudne, więcej takich szczerych komentarzy.
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Wielki szacun dla adminów. Wreszcie się wzięli do roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też byś się wzięła do roboty i zrobiła dziecko z Muradem. Potrzebujemy wyżu demograficznego!

      Usuń
    2. Anonimie jesteś wygrywem 😂😂😂😂😂

      Usuń
    3. To Kinga nie jest z Kevinem? Zdradziła go z Muradem?!

      Usuń
    4. Do anonima z 8:25
      No pewnie a co ty myślałeś/aś? XD Kleją się do siebie od miesiąca nawet planują przyszłosć że dzieci będą mieć, a Kevin udaje że nic nie widzi!

      Usuń
    5. Drogi Anonimie widać,że twoja wyobraźnia jest bardzo wygórowana a być może w lekkim uszczerbku na zdrowiu.Nadal żyjesz życiem Kingi i musisz wtrącić swoje dwa grosze,pomimo że ten post jest o Awatarii a nie na temat jej.Przestań już tak pisać ,bo nas to nie obchodzi,ani nie śmieszy zajmij się sobą,a jeśli się nudzisz to już twoja sprawa.Kinga nie ma żadnego romansu ludzie weźcie ruszcie głowami xd

      \\Koliber

      Usuń
    6. Czemu mój kom nie został opublikowany??

      Usuń
    7. Prosiłabym, abyście trochę wyluzowali. Dlaczego tak obrażacie Kingę? Ja nie pojmuję co do niej macie. Opanujcie się z tymi wyzwiskami, zachowajcie te opinie dla siebie.

      Anonim z 15:37 - niestety nie jestem osobą, która siedzi na blogu 24h na dobę i mam też inne zajęcia niż publikacja komentarzy. Pozdrawiam.
      🐿

      Usuń
    8. Emilka ok, ale został opublikowany inny a mój został wcześniej napisany :/

      Usuń
    9. Ludzie, serio się ogarnijcie, bo to już się robi dziecinne. Nie macie innych rzeczy do roboty tylko wtrącanie się na siłę do czyjegoś życia (w dodatku wirtualnego)?

      Usuń
    10. Anonimowy 17:28 niestety ani w spamie ani w komentarzach do moderacji nie ma żadnego, wszystkie opublikowałam. Może ktoś niechcący go usunął, jeżeli tak to bardzo Cię przepraszam.

      Usuń
    11. Emilka nie szkodzi już został opublikowany. A ty Artemida nie pisz mi co mam robić :) Kazdy już wie o twoim romansie amantko. Twoja kariera stracona!

      Usuń
    12. Kevin powinien zostawić tę Kingę. Oboje mieliby spokój

      Usuń
    13. Kinga szczęścia z Muradkiem xD

      Usuń
    14. Ludzie nie ma żadnego romansu między nimi xd co wy za bzdety piszecie bądź słuchacie tych plotek hahahahaha

      Usuń
    15. Jezus, to już naprawdę jest żałosne XD. Z Muradem łączy mnie tylko bardzo dobra przyjaźń. A Wy lepiej zajmijcie się swoim prywatnym życiem.
      Zastanawiam się też, jaki cel mają te plotki. Może chcecie, abym pokłóciła się z Kevinem? Nie zrobimy tego ze względu na Wasze "widzimisię" :)

      Usuń
    16. Anonim 09:09 jesteś jedną z osób z elitarnej grupy plebsów z FB na której są orgie kingi i Murada oraz wspoimniana bloggerka śpiewa największe hity ubiegłego wieku. Warto posłuchać, bo za darmo :)

      Usuń
    17. Kinia zapomniałaś dodać do swojego komentarza z 12:37 : To i tak nic nie da, bo on jest ślepy

      Usuń
    18. Auriana wypowiedz się na ten temat. Czekamy

      Usuń
  3. Juz miałem pisać: ,,COO?! Ten turban jest za g?! Na ruskiej był za s!" No, ale skoro kilka rzeczy zostało kupionych to podejrzewam, że ten turban jest jednak za srebro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmierdzi od ciebie gnojówą fuj

      Usuń
    2. A od Ciebie chamstwem fuj

      Usuń
    3. Hahahaha ciekawe skąd takie rzeczy możesz wiedzieć? Wydaje mi się,że to od ciebie tak zalatuje i rozsiewasz te toksyczne opary wszędzie xd

      Usuń
    4. No cóż... Na wsi zazwyczaj śmierdzi gnojówą, ale bez przesady. 😉 Jak wywalę gnój od świń lub wydoję krowę no to faktycznie trochę śmierdzi, ale bez przesady. Mam w domu wodę i wiem jak jej używać. XD

      Usuń
  4. Te stroje dodane w Polsce są takie piękne <3 Te ogrodniczki i top WOW kocham

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedługo pojawi się film o romansie kingi z muradem dowody będą niezbite dziś dużo ich zebrałam hahah Kinga amantko to twój koniec! Zaczynają się mi ferie wiec będę miała duuuużo czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa jeszcze o niczym nie świadczą debilko. Mogli dla beki pisać :)))

      Usuń
    2. Oooo czekamy!!! Jeszcze o Aurianie coś dodaj xd

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.