czwartek, 1 marca 2018

♦ Odpowiedzi do Q&A ♦

Hejka!
Dzisiejszy post zostaje w całości przeznaczony naszym odpowiedziom do Q&A. Odbyło się ono niedawno, a kolejne zrobimy może w wakacje. Niestety, na chwilę obecną Ola ma urlop i niestety jej odpowiedzi na Q&A pojawią się w jej osobnym poście (jeżeli napisze). Ten post będzie dosyć długi dlatego też zostanie on zwinięty, a aby go przeczytać klikacie na dole Czytaj dalej.
Julia
Kot czy Pies
Pies

Cola czy Pepsi
Jak dla mnie niczym się to nie różni. Generalnie tylko po coli zero mnie brzuch nie boli

Żelki czy cukierki
Żelki

Sukienka czy spódnica?
Sukienka, chociaż i tak raczej nie chodzę w obydwóch. W sukience ostatnio byłam na zabawie choinkowej, bo się za księżniczkę przebrałam, a i tak połowę domu przeszukałam żeby jaką kol wiek znaleźć.

Jeansy czy legginsy?
Jeansy

Trampki czy adidasy?
Chyba adidasy

Rozpuszczone czy spięte włosy?
Rozpuszczone

Nike czy adidas?
adidas

Reeboki czy puma?
Reebok. Akurat mam na sobie skarpetki tej firmy 😂

Vmax czy Black?
Nie znam.

Będziecie do końca swego życia grać w awatarię tak jak sławni w Rankingu?
Nie wiem. Nie mogę tego przewidzieć.

Zajęte jesteście?
Nie puki co  😂😂

Jak tam niedźwiad?
No spoko jest. Siedzi w pralce u mnie, bo się zaklinował 😂😂

Najlepsze ferie, wakacje i święta i dlaczego.
Myślę, że ferie to z tamtego roku. Były takie fajne... Codziennie wychodziłam na sanki. Raz spałam w 4 osoby na jednym materacu u koleżanki 😄😂 Wakacje... wszystkie były fajne. Święta wszystkie są takie zwyczajne. Mogłabym tu opisać te najgorsze 😩 Pozdrawiam soby które wiedzą o co chodzi.

Jakie wasi rodzice mają auta? 
Mama ma Renault Laguna 2003. Za to mój dorosły brat ma Hyundai Lantra

Ulubiona gra?
Awataria. Nie gram w nic innego.

Jesteście wolne czy zajęte?
Tak jak napisałam wyżej. Wolna

Zrobicie jakieś Live lub Vlogi?
Ja raczej nie

Macie jakieś znienawidzone kuzynostwo?
Babcie mam. Wiem, że to głupie, ale cóż nie przepadam za nią.

Jak często podróżujecie?
Rzadko. Jak są wycieczki szkolne, ewentualnie na wakacje gdzieś.


Byłyście w: Aquaparku, Energy Landi (sorki jak źle napisałam), Family Parku. Jak tak to gdzie? 
Byłam na Słowacji. Na Tatralandii.

Ulubione sklepy z ubraniami.
Sinsay i Croop

Wasz ulubiony zespół?
Nie mam


Czy kiedy kolwiek zgubiliście telefon, portfel, klucze itp. 
Ja nie, ale byłam świadkiem tego jak moja koleżanka zostawiła telefon na przystanku i trzeba było szybko po niego biec. Na szczęście jeszcze tam był.

Żałujecie, że kogoś poznałyście?
Tak

Do której macie lekcje w piątki?
13:30

 Ulubiony nauczyciel? 
Mój wychowawca. Przekazuje wiedzę w tak dobry sposób przy tym mówiąc jakieś żarty. Mój wychowawca uczy angielskiego.

Co sprawia do tej pory, że najbardziej zapamiętacie te ferie?
Całe dnie spędzone z przyjaciółką w mieście.

Ulubiona zupa?
Brokułowa zblazowana na taki jakby krem. Polecam!

Lubicie lody?
Zależy jakie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ulubiona piosenka
Sexmasterka- Głębokie gardło 😂

Pokażecie swoje etui od telefonu?
Mam zwykłe przezroczyste więc myślę, że nie ma sensu go pokazywać. raczej żadnego nowego nie kupie, bo za kilka miesięcy zmieniam telefon.

Co cię łączy z Kacprem?
Przyjaźń. No dobra niedźwiedzie też 😂😂

Jak myślisz jesteś Tumbrl Girl?
Nie. Kupuje dużo rzeczy w stylu tumbrl, ale raczej nią nie jestem. 

Planujesz studia?
Nie. Puki co nie wiem do jakiego Technikum pójdę, a wy mi tu o Studiach 😂😂

Jak daleko masz do Emilki? 
Około 50 km

Jaki masz kolor oczu?
Brązowy

Emilka
Kot czy pies 
Kot.

cola czy pepsi
Cola

żelki czy cukierki
Żelki

sukienka czy spódnica 
Sukienka, chociaż ja nie lubię chodzić ani w tym, ani w tym - wole spodnie.

jeansy czy leginsy 
Leginsy

trampki czy Adidasy 
Obojętnie, byle wygodne i ładne.

Rozpuszczone czy spięte włosy 
Spięte zdecydowanie, bo mam bardzo długie i nie lubie w rozpuszczonych chodzić, bo ciągle do buzi mi lecą, haha. ♥

Nike czy Adidas 
Rebooki czy Puma
Nie mam zdania na te pytania (rymek).

Vmax czy Black 
To są te energetyki! Obydwie wersje są naprawdę dobre, ale Vmax jest tańszy, a ma taki sam smak co Black. Także wybieram opcję pierwszą.

Jakie plany na ferie ? 
Ja miałam w planach rozkręcić atmosferę bloga, ogarnąć mój kanał na YouTube. Jednak plany zostały pokrzyżowane przez falę moich nieszczęść: choroba przez całe ferie, zepsuty komputer.

Czy będzie filmik z twoją sis Olą?
Na razie nie.

Masz rodzeństwo?
Nie.

Ile masz zwierzaków?
Obecnie? Więc tak: Rex pies, Pikuś pies, Szarik pies, Lonia mój ukochany koteł, Kocura kot, Pusia gwiazda internetu (haha) kot, Filemon kot, Koszata koszatniczka (gryzoń).

Jakie masz hobby ?
Blogowanie, takie główne hobby. Więcej dowiesz się w zakładce Poznaj nas!.

Jak ci idzie w nauce ?
Oj nawet mi nie przypominaj, teraz masakra jest naprawdę wysoki poziom i trudno (liceum). Powiem tak - nie jest źle, nie jest dobrze.

Ile grasz już w Awatarię?
A powiem Ci, że około 4 lat.

Ile już macie bloga?
Od bodajże 2014 to z trzy/cztery lata.

W-Będziecie do końca swego życia grać w Awatarię tak jak sławni w rankingu?
No już bez przesady, haha. Nie ale tak szczerze, jak będę dorosła to może w wolnych chwilach będę sobie grała.

E-Dobrze się uczysz? Jeśli tak to napisz jak to u ciebie jest w szkole np. czy zadają wam dużo zadań itd.
Nie uczę się źle - tak powiem, ale dobrze też nie, to już nie gimnazjum niestety. U mnie w szkole jest ciężko - mamy prawie codziennie testy, kartkówki i masę pracy domowej. Masakra.

E- Jesteś przeciwna platformie 7 i 8 klasie.
Tak szczerze to wolałabym jednak, jakby pozostały gimnazja. Bo to tak bez sensu najpierw zmienili, a teraz odmieniają na stare. Ale w sumie mnie to już nie dotyczy, także nie mam zdania.

W- Co myślicie o Baśniowej Awatarii?
Przyjaźnię się z administracją BA i lubię ich bloga, chociaż posty mogłyby się pojawiać częściej (besos).

E: Czy uważasz, że oni robią z siebie jakiś sławnych gwiazdorów?
Nie, dlaczego. Niee to są miłe osoby na luzie! Pozdrawiam ich! ♥
I oczywiście Ciebie. ♥

E- Jeśli by na Awatari dali 9999G, a warunkiem posiadania go było by zrezygnowanie z bloga to co byś wybrała?
Nie zależy mi na złotych monetach, a bez bloga to bym się zanudziła i nie miała większych celów wirtualnych (jeżeli chodzi o takie życie wirtualne). Wybieram bloga i 0G.

E- Zdarzyło ci się grać w nocy na Awatari i nałogowo?
Nie, nie. Czasami gram do późna, ale to wtedy jak są specjalne okazje np. przychodzą goście (spotkania dorosłych), a ja nie mam z kim rozmawiać i się nudzę więc idę na komputer.

E- Czy uważasz, że karą za znęcanie się zwierząt powinna być kara śmiertelna albo dożywocie?
Ci co znęcają się nad zwierzętami, to nad nimi powinni się tak znęcać żeby poczuli to co czuły zwierzęta, gdy je ranili.

E-Chciałabyś lub chcesz zostać sułtanką?
Myślałam nad tym, ale nie ma takiej opcji bo musiałabym zrezygnować z kanału i bloga.

E- Uważasz również, że powoli awataria zamienia się w wielką NUDĘ i połowa avataryjczyków dochodzi do haremu?
Nie.

E- Jeśli było by możliwe zostanie administracją Awatarii,to byś się zgłosiła? Jeśli tak to co byś stworzyła?
Oczywiście, jednak nie mam takiego doświadczenia aby tworzyć aktualizacje, haha. Bardziej na moderatora pilnującego porządku.

E- Czy masz czasami takie chwile gdy uważasz, że tracisz czas na bloga lub grę?
Nie, bo robię to w wolnych chwilach.

E- Masz chłopaka w realu? XD
Nie XD

Najlepsze ferie, wakacje i święta i dlaczego.
Najlepsze były te z dzieciństwa - bez stresu, bez przykrych sytuacji.

Jakie wasi rodzice mają auta? 
Moja mama ma Forda Focusa.

Ulubiona gra?
Awataria i przejściowo Minecraft.

Jesteście wolne czy zajęte?
Wolne.

Zrobicie jakieś Live lub Vlogi?
Live mogę zrobić na kanale, ale muszę mieć dużo wolnego czasu.

Macie jakieś znienawidzone kuzynostwo? 
Nie.

Jak często podróżujecie?
Hm... powiedziałabym, że co roku, ale w tym roku nigdzie nie jadę chociaż mieliśmy w planach Izrael.

Byłyście w: Aquaparku, Energy Landi (sorki jak źle napisałam), Family Parku. Jak tak to gdzie? 
Bałtów się liczy? Jura Park?

Ulubione sklepy z ubraniami.
Sinsay! Przepraszam, jak źle napisałam nazwę, haha.

Wasz ulubiony zespół?
Nie mam obecnie.

Czy kiedy kolejek zgubiliście telefon, portfel, klucze itp. 
Ja ostatnio klucze zostawiłam w szafce, ale na szczęście szybko je znalazłam.

Żałujecie, że kogoś poznałyście?
Nie.

Do której macie lekcje w piątki?
14:20 jak co dzień.

Ulubiony nauczyciel? 
Wychowawczyni od biologii i pani od WF.

Co sprawia do tej pory, że najbardziej zapamiętacie te ferie?
Nic, to były moje najgorsze ferie jakie mogły być (chora całe ferie, chociaż były też miłe sytuacje).

Ulubiona zupa?
Rosół, nic innego.

Lubicie lody?
Lubię karmelowe i owocowe.

Ulubiona piosenka.
Nie mam obecnie, ale można zaliczyć te co są w play liście na AKI.

Pokażecie swoje etui od telefonu?
Nie mam etui.

Jaki kolor włosów mają Twoi rodzice?
Brązowe naturalne moja mama ma, ale maluje się na różne odcienie brązu (ciemne kolory).

Wymarzona praca?
Weterynarz.

Lubisz swoją klasę?
Powiedzmy...

Rysujesz jeszcze? 
Właśnie ostatnio nie... nie wiem, po prostu mi to nie wychodzi już.

Robiłaś kiedyś Smile? (takiego glutka)
Ej! Przypadek? Nie sądzę! Ostatnio na YouTube oglądałam poradniki i właśnie staram się stworzyć takiego glutka, ale udało mi się zrobić piasek kinetyczny (czy tam ciastoline, taka konsystencja fajna).

Gdzie byś chciała mieszkać?
Tu gdzie mieszkam teraz.

Oliwia
Kot czy Pies
Zdecydowanie kot, chociaż z tym jest dosyć dziwna historia, ponieważ do mniej więcej 13 roku życia wolałam psy, chociaż miałam kota,po roku on zdechł i wtedy zaczęłam woleć koty. Logika...


Cola czy Pepsi
Tak szczerze,to dla mnie żadnej różnicy nie robi i to ma dużo cukru i to,ale niestety nie umiem się obyć bez tego napoju.


Żelki czy cukierki
Hmm...żelków nie jem za często,cukierków zdecydowanie więcej,ale mimo to wybieram żelki,polecam kwaśne są  najlepsze ♥


Sukienka czy spódnica
Chyba częściej chodzę w sukienkach, lepiej się w nich czuję i jest wygodniejsza.


Jeansy czy leginsy
Myślę, że jeansy, bo lepiej w nich się czuję, mimo, że leginsy są wygodniejsze.


Trampki czy Adidasy
Nie umiem wybrać,bo i jedno i drugie moim zdaniem są wygodne. W mojej szafie jest więcej adidasów,także więcej w nich chodzę.

Rozpuszczone czy spięte włosy?
Zależy, w kucyku chodzić nie lubię, jedynie to w warkoczach takich dobieranych, lub w francuzie, ale mimo to, wolę rozpuszczone włosy.

Nike czy Adidas
Szczerze to nie wiem, ale z powodu, że mam buty z Adidas, to chyba wybieram to drugie.

Reeboki czy puma
Z reeboka chyba nic nie mam,a przynajmniej mi się nic nie przypomina. Za to uwielbiam takie skarpetki stopki z pumy, więc wybieram pumę.

Vmax czy Black
A co to w ogóle?

Jaki nosisz rozmiar buta?
Dosyć długo już noszę 39 i nadal mam ten rozmiar,stopa chyba mi przestała rosnąć :D

Będziecie do końca swego życia grać w awatarię tak jak sławni w Rankingu?
Sama nie wiem, do niedawna jeszcze dosyć często grałam, teraz w ogóle nie mam jakoś ochoty wchodzić na grę, ale zobaczymy jak się życie potoczy, choć nie sądzę, żeby tak było :/

Co myślicie o Baśniowe Awatarii?
Z administracją również się przyjaźnię, a jeśli chodzi o blog to jak najbardziej odwiedzam, czytam. Jest to jeden z moich najulubieńszych ♥

Zajęte jesteście?
Oczywiście, że nie, jestem singielką.

Najlepsze ferie, wakacje i święta i dlaczego?
Ojej nie wiem. Chyba każde wakacje, święta, ferie są najlepsze, bo jest wolne, można odpocząć, spędzić czas z przyjaciółmi, rodziną. Jednak z tych trzech okresów najbardziej uwielbiam święta, bo ten klimat,ach...

Jakie wasi rodzice mają auta?
Ogólnie moi rodzice mają dwa auta, tak szczerze, to samochody mnie nie interesują i nawet nie wiem jaka marka :')

Ulubiona gra?
Second Life,Simsy, Tajemne Miasto. Nie wiem czy awataria się do tego zalicza, bo już nie za bardzo mnie interesuje, ale możliwe, że to przejściowe, mam czasem takie przejścia.

Jesteście wolne czy zajęte?
Jestem wolnaa.

Zrobicie jakieś Live lub Vlogi ?
Zależy jakie, takie jakby realne, to nie wiem, czy bym chciała, chyba, że takie bez twarzy,ale to zależy od reszty.

Macie jakieś znienawidzone kuzynostwo?
Dobre pytanie! No, ale ja na szczęście nie mam.

Jak często podróżujecie?
W wakacje, dłuższe ferie zimowe się zdarzy gdzieś wyjechać, ale tak średnio gdzieś wyjeżdżamy.

Byłyście w: Aquaparku, Energy Landi (sorki jak źle napisałam), Family Parku. Jak tak to gdzie? 
Byłam w Aquaparku,niedługo znaczy w Maju zamierzamy się wybrać do Energy Landi w Zatorze.


Ulubione sklepy z ubraniami?
No to Cropp, Sinsay,H&M i  Bershka. W sumie to większość sklepów z ubraniami lubię.

Wasz ulubiony zespół?
Nie mam ulubionego zespołu.

Czy kiedy kiedykolwiek zgubiliście telefon, portfel, klucze itp. ?
Raz telefon zgubiłam w szkole, ale okazało się, że koleżanka go wzięła i oddała mi następnego dnia :') A tak to chyba nic nie zgubiłam *o*

Żałujecie, ze kogoś poznałyście?
Raczej nie, nie, na pewno nie.

Do której macie lekcje w piątki?
Mam do 14.30, tak mi się wydaje, ale za to na 9.00 rano.

Ulubiony nauczyciel?
Pani od niemieckiego i... w sumie tyle.

Co sprawia do tej pory, że najbardziej zapamiętacie te ferie?
Mi się już dawno ferie skończyły, ale nic z nich nie zapamiętałam szczególnego.

Ulubiona zupa?
Nie lubię za bardzo zup, jedynie pomidorową.

Lubicie lody?
Jeszcze się pytasz? Czy jest w ogóle osoba, która nie lubi lodów?! Uwielbiam, ubóstwiam, kocham...

Ulubiona piosenka
Duużo, np Havana, Beautiful Trauma, Perfect,Thunder,w ogóle ich jest dużo, nie da się wymienić.

Pokażecie swoje etui od telefonu?
Pokazać nie pokażę, ale mam taki z kotkami, kilka gumowych i jeszcze takie z brokatem, jeszcze takie jednokolorowe i takie metalowe jakby, nie wiem jak to określić.

Kim chcesz zostać w przyszłości?
Nie zastanawiałam się jeszcze nad tym, nie mam pojęcia, ale chyba coś związanego z biologią, moze lekarzem lub weterynarzem.

Będziesz miała jakieś swoje prywatne konto na Facebooku?
Ja już mam swoje prywatne konto, nie chcę na razie jego nikomu podawać,mam pewne powody. Może w najbliższej przyszłości? Czas pokaże, ale jeśli już to podam je komuś komu ufam.

Masz zwierzęta?
Kota i świnkę morską.

Dobrze się uczysz?
W miarę mam średnią powyżej 4.5 mniej więcej.

Kogo najbardziej z ekipy bloga lubisz?
Wszystkich lubię, co prawda z Olą chyba znam się najdłużej,a niedawno poznałam Julkę, ale lubię ich wszystkich ♥

4 komentarze:

  1. Już można pisać z anonima, niechcący ustawiłam na OpenID. :D /Nila

    OdpowiedzUsuń
  2. Julia nie owijaj w bawełnę. Każdy wie, że Kacper to twój chłopak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież oni są rodzeństwem.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.