niedziela, 11 marca 2018

Teorie spiskowe #2

Cześć!
Pamiętacie może post z tej serii? Jeden już się ukazał na tym blogu, ale bardzo dawno. Jeżeli chcecie go przeczytać to zachęcam do kliknięcia w link: klik!
Nie będę tutaj zbytnio przedłużać i przekażę wam moją dzisiejszą teorię spiskową dotyczącą uwaga - aktualizacji!
Znacie ten event? No pewnie, że tak! A czy wiecie o tym, że event ten pojawił się u Rosjan ponad rok temu? A to ciekawe! Dlaczego u nas pojawia się dopiero teraz?  Czy to lenistwo administracji, a może problemy w kodach gry? Odpowiedzi na niektóre z tych pytań niestety nie znamy. Ale jedno jest pewne - event pojawił się również u nas. A co to oznacza?

Moja teoria na dziś mówi o tym, że w czerwcu możemy otrzymać identyczny event jak Rosjanie rok temu na szóste urodziny Awatarii. Teoria jest bardzo prawdopodobna, ponieważ obecny event pojawił się już w grze rok temu (ale nie u nas). Czy z eventem urodzinowym będzie tak samo? I na czym polegał zeszłoroczny event u Rosjan? Postaram się wam go pokazać i krótko omówić.
Źródło: Grafika Google
W tamtym evencie naszym zadaniem było bodajże pomóc piratowi, który znajdował się w lokalizacji plaża. Mieliśmy zebrać około 9 odłamów mapy skarbów, a za zebranie ich otrzymaliśmy tytuł i unikatowy strój. Przynajmniej takie są moje przypuszczenia. Niestety nie zagłębiałam wiedzy na temat tamtego eventu, ale jak już wspomniałam bardzo możliwe, że pojawi się on już w czerwcu!
Źródło: Grafika Google
Ale dosyć już o tym! Na polskiej Awatarii jest kilka zaległych eventów - kolejnym z nich jest event Prima Aprilis, w którym również mogliśmy zdobyć unikatowy strój. Czy on również ukaże się w Polsce? Jak myślicie?
Źródło: Grafika Google
Dużym argumentem podważającym tą teorię jest to, że te unikatowe stroje można zdobyć w lokacji Ośrodek Narciarski kupując prezenty. A więc jesteśmy w dziwnej sytuacji, ponieważ nasuwa się tak wiele pytań: czy administracja zrobiła to celowo? Czy otrzymamy inne nowe eventy? Czy to wszystko jest tylko przypadkiem?
Ja osobiście uważam, że fajnie by było gdybyśmy otrzymali te zaległe eventy. Z drugiej strony jednak bylibyśmy w tyle z nowymi eventami. Eh... jakby tylko administracja dodawała nam eventy równie z tymi u Rosjan...
A teraz wasza kolej - co wy myślicie na ten temat? Co sądzicie o tej teorii? Może się potwierdzić? A może nie?
Nila ♥


2 komentarze:

  1. To było w zeszłym roku na rosyjskiej Awatarii i wydawało się to takie proste doszłam do 7/9 i codziennie dużo tego robiłam i nie udało mi się tych 2 brakujących map zdobyć.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.