piątek, 16 marca 2018

Kto pierwszy ten lepszy #2

Dzień dobry wszystkim!
Nadszedł czas aby ukazać na świat uczestników jak i zadanie do mojej pierwszej serii. Do zabawy zgłosiło się mniej więcej tyle osób na ile oczekiwałam. Nie dużo, nie mało. W sam raz. Mówię wam, że to będzie dla mnie ogromnym wyzwaniem, ponieważ wymyślenie misji na 12 rund to po prostu szok, szok i szok. Dobra, nie będę tu się rozżalać i przedstawiam wam listę osóbek zapisanych do serii:

1. More Darling
2. One More Wish
3. Naćpana
4. Sam Prestiż
5. Julia
6. Kradne Renty
7. Naćpana Nim 
8. Marika
9. Kaczorek
10. Flora
11. Aeneo
12. Skandynawska
Zadanie 1 

 Będzie polegało na poszukiwaniu po lokacjach (oprócz pokoju VIP) Angeli. Będzie ona gdzieś schowana np. w krzakach i dla ułatwienia wystawał tylko kawałek jej. Osoby, które ją odnajdą piszą mi na priv  na NK, że wywęszyły Angele i przychodzą do chatki mojej. Poszukiwana zrobi wam zdjęcie na dowód, że faktycznie ją znaleźliście i wyśle mi. UWAGA Prosiłabym osoby, które ją zobaczą aby nie podpowiadały innym uczestnikom i nic nie pisały do schowanej na publicznym w grze.  Osoba, która znajdzie pierwsza dostaje małą nagrodę, a ostatnia odpada z gry. 
Będę oczekiwać na was wszystkich u mnie w domu.
Data: 18 marca (niedziela) godz. 19:00
Wszyscy uczestnicy muszą mnie mieć w znajomych na NK i na Awatarii! KLIK
Angela



/Uparta

12 komentarzy:

  1. Ja już grać nie mg konto mi usuneli :(
    Pozdrawiam /Wika

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd Angela ma taką śliczną spódniczke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka jest z unikatowych kompletów ze zmian. Dobrze pamietając, ta spódniczka jest z 20 lvl fotografa.

      Usuń
    2. z zawodu fotografa :)

      Usuń
  3. Hhaahah fejkusie sie pozapisywaly lol

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.