sobota, 10 marca 2018

Kontynenty awatarii - Azja

Hejka!
Tak, wiem post miał być w  weekend, ale oczywiście,nie dałam rady. Dodałam go w kolejny weekend.Miałam tyle nauki , wycieczka i ogólnie, byłam zajęta..Dzisiaj przychodzę do Was z serią Kontynenty awatarii, która myślę, że się dobrze przyjęła, co można było stwierdzić po komentarzach ♥.Oprócz tego dużo osób czekało z niecierpliwością na tą serię, więc właśnie dzisiaj się ona pojawia! W sondzie większość osób,chociaż szliście równo wybrało Azję. No w sumie wam się nie dziwię, myślę, że to jest jeden z ciekawszych kontynentów, które mamy do zaoferowania.Na początku wypadałoby przedstawić Wam krótko ten kontynent.
Azja- Jest to jeden z największych kontynentów. Obszar osiąga 44 mln km ². W Azji występują wszystkie strefy klimatyczne: równikowa, podrównikowa, zwrotnikowa , podzwrotnikowa... Dominują tam lasy równikowe.Kontynent obejmuje około 30% powierzchni lądowej świata i jest tutaj 60% ludności świata. W Azji rozpoznawanych jest ponad 2300 języków. Najczęściej używanymi jest język chiński. Największą pustynią jest Gobi. W Azji znajduje się najwyższa góra Mount Everest. Największymi tam miastami są: Tokio, Mumbaj,Pekin, Bangkok,itd.
                                                                        ***
Myślę, że mniej więcej przybliżyłam Wam ten kontynent. Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Azji to informacji możecie poszukać w internecie, których jest naprawdę mnóstwo.Teraz przedstawię Wam nicki, które będą określały państwa, rzeki, miasta,itd znajdujące się na obszarach Azji. Moim zdaniem są to ciekawe pomysły na oryginalne pseudonimy, zarówno dla awatarek, jak i awatarów. Jeżeli chcesz się wyróżniać spośród innych graczy, to koniecznie to przeczytaj! Jeśli będziecie chcieli sobie pozmieniać litery na jakieś ozdoby, to proszę bardzo, ale ja tego nie zrobię,bo nie jestem w tym za dobra. Chcę również zaznaczyć, że będą one trochę przypominały koreańskie lub jakieś chińskie nazwy,więc nie każdemu mogą one przypaść do gustu.
A o to i one:
*Huang He
*Hanoi
*Delhi
*Shenyang
*Sendai
*Astana
*Manila
*Huangshi
*Guiyang
*Anshan
Tak, więc to wszystkie, tylko 10, ale uwierzcie, że było mi naprawdę ciężko je znaleźć, mimo, że jest to jeden z największych kontynentów. To na tyle z nicków, jeszcze będzie się działo, to dopiero połowa połowy czy nawet mniej!No dobrze, ale przejdźmy do ubrań, mebli itp, które charakteryzują ten kontynent. Chciałam stworzyć go sama, ale niestety nie mam takich zdolności manualnych. Postarałam się znaleźć na awatarii, takie szczególne elementy ubioru, twarzy Azjaty. Niestety, mebli jako takich nie udało mi się odnaleźć, ale myślę, że strój jest trafiony w dziesiątkę. Nie sądziłam, że będzie ich tyle, pokażę Wam je, a następnie krótko opiszę.



Pierwszy z nich myślę, że Wam jest dobrze znany. Po samej nazwie 'Tokio Panda' możemy się domyślić, o co chodzi. Jest on nawiązaniem do ubrań w Tokio. Jak widać mamy szarą bluzkę z głową pandy,która nawiązuje do tego kraju.Pod bluzką widać krótką czerwoną sukienkę, która jest bardzo tania, a naprawdę efektowna. Do tego buty, kolczyki tworzą zgraną całość. Jedynie przyczepiłabym się do tych rajstop, czy tam pończoch, moim zdaniem nie pasują zbytnio do tej stylizacji, i bez nich było by dobrze. Koszt wynosi dosyć sporo, to ze względu na bluzkę, która jest najdroższa ze wszystkich elementów.
A tak prezentuje się druga z nich. Jest to chyba jedna z najbardziej podobnych ubiorów do tych z Azji. Widać charakterystyczne, dla Chin kimono, które tam odgrywa rolę ubioru codziennego.Getry,jak i sandały moim zdaniem świetnie współgrają.Peruka, też jest bardzo dobrze dopasowana, jak widać przeważa ilość dzwoneczków.Wszystko do siebie pasuje, nie mam zastrzeżeń, bez wątpliwości jest to stylizacja tego kontynentu. Również do najtańszych stylizacji nie należy.
Dalej mamy stylizację 'Sejfuku. Jest ona dosyć prosta, ponieważ przedstawia japoński mundurek szkolny. Składa się on z bluzeczki z charakterystyczną czerwoną kokardą, krótkiej spódniczki, dużych, białych, pończoch oraz czarnych baletek. Nie ma żadnych dodatków, a strój jest jeden z tańszych, a więc dla tych troszkę biedniejszych graczy idealny. Według mnie bardzo dobrze odzwierciedla ten z Japonii, spójrzcie sami. Czyś nie podobne?


Podobny obraz
Jest jeszcze jedna, ale już nie będę opisywała, bo trochę to zajmie,a mianowicie 'Porcelanowy kwiat', który również przedstawia ubiór Azjatycki. Teraz poszukajmy elementów wyglądu, takich jak oczy,ust,może jakiś malunków?
P.S( Tak, zdaję sobie sprawę, ze to będzie długi post)
Znalazłam parę fryzur,które moim zdaniem najlepiej opisują Azję. Są bardzo tanie, więc bez problemowo, można je zakupić.Ogólnie chciałam Wam pokazać także oczy, takie skośne, ale nie było takich za ciekawych, a przecież nie wszyscy w Azji mają takie oczy, no tak samo jak fryzury. No i chyba z wyglądu to by było tyle. Mam nadzieję, że Wam trochę przybliżyłam kontynent.
***

Tak więc teraz przechodzimy, do kolejnej rzeczy. Pomyślałam, że zamiast profilówki zrobię coś innego, myślę, że to ciekawy pomysł. A co to? Zaraz się o tym przekonacie, na razie mały wstęp.
Jak wiecie, a może i nie Chiny słyną z herbaty. Historii herbaty Wam nie opowiem, bo zeszło, by to dosyć długo, ale postanowiłam, że zrobię kubek na herbatę,co poniekąd nawiąże do tego. Zaprojektuje motyw Azjatycki, co wy na to? 



Nie jest to idealny kubek, ale robiłam to pierwszy raz. Nawiązuje on do oczywiście Azji. Mam nadzieję, że nie wyszedł aż tak tragicznie.
Napiszcie w komentarzu, jaka jest Wasza ulubiona herbata i dlaczego, oraz co sądzicie o moim kubku. Tak więc powoli zbliżamy się do końca, ale teraz myślę, że coś najlepszego, ponieważ zadam Wam parę pytań, na które odpowiecie w komentarzu, przewidziane są oczywiście nagrody dla 3 pierwszych osób, które zgadną poprawnie oraz najszybciej. Teraz podam Wam 5 pytań a Waszym zadaniem jest odpowiedzenie na nie w komentarzu. Wystarczy napisać nick, gdzie gracie,oraz nazwa na fb/nk. Trwa do 20.03, więc macie bardzo dużo czasu. Oto i one:
1. Największy półwysep w Azji...
2. Morze, będące największym jeziorem...
3.Jeden z pierwszych azjatyckich tygrysów...
4. Najmniejsze państwo Azji...
5. Najliczniejsza rasa Azji, to rasa...
Na początek coś łatwego, myślę, że każdy powinien poradzić sobie z tym zadaniem, powodzenia!
Myślę, że kolejnym kontynentem będzie Europa, ponieważ, był tylko jeden punkt przewagi między nimi.Tak więc dobrnęliśmy do końca. Mam nadzieję, że się Wam post spodobał. Wiem, że musieliście na niego dłuuugo czekać, ale jak zauważyliście, roboty miałam mnóstwo!
Piszcie w komentarzu, co sądzicie o te serii, czy Wam się podoba i jakie macie wrażenia odnośnie tej serii. Miłego czytania! Ja się z Wami już żegnam, do zobaczenia.
/Oliwia






8 komentarzy:

  1. Strój tokio panda się nie dodał, bynajmniej u mnie w nie widać zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja włączam post, to widać wszystko, nie wiem dlaczego tak masz :/
      /Oliwia

      Usuń
    2. Już powinno być wszystko w porządku ;)
      /Oliwia

      Usuń
  2. Super post ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kolejny kontynent? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :/ Ta seria jest dosyć pracochłonna, postaram się, żeby 2 część została opublikowana jeszcze w marcu.
      /Oliwia

      Usuń
  4. Jeżeli chodzi o herbatę to wolę kawę
    A co do twojego kubka jest śliczny taki prosty, ale jednocześnie coś przykuwa moją uwagę
    Odpowiedzi na pytania
    1. Półwysep arabski
    2. Morze kaspijskie
    3. Tego nie wiem
    4. Malediwy
    5. To chyba chińczycy
    Pewnie wSzyszko mam źle ^^ ale nie jestem dobra z geografii
    Mój nick: Natalia
    Gram na fb

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.