piątek, 2 marca 2018

Zgadujesz - Zyskujesz (czytaj do końca!)

Hejka! Dziś mam dla was moim zdaniem naprawdę super post, jeżeli zostanę to ta "seria" zostanie kontynuowana, ale jeśli nie zostanę to dziś jest pierwszy i ostatni post z tej serii. (trzymajcie kciuki  żebym została haha). A teraz tak serio bez żartów szybko i zwięźle wam wyjaśnię o co będzie chodziło w tej serii. No więc dam wam tutaj zdjęcie z numerem prezentów, a następnie pierwsze kilka osób (zależy ile będzie prezentów na zdjęciu) wybierają numerki swojego prezentu (bez powtórzeń i nie piszemy z anonima) a następnie za 2/3 godziny to zależy od zaklepania każdego numerku będą wyniki i zdjęcie prezentów jakich znajdowały się pod każdym numerkiem, następnie napiszecie mi wasze nicki na nk i na Awatarii i się gdzieś umówimy w jakimś miejscu gdzie podaruję wam te prezenty. Chciałam dodać że prezenty nie są dość tanie ale też i nie są drogie, pamiętajcie że pewnego razu może się pojawić vip w jednym z prezentów więc celujcie dobrze a ja trzymam za każdego z was kciuki. Okej więc tutaj macie zdjęcia prezentów a wy napiszcie w komentarzu swój numer prezentu (anonimów nie liczę :)).


Okej więc tutaj macie zdjęcie prezentów i ich numerków, teraz to już zależy od waszego szczęścia co wylosujecie. Zapraszam do brania udziału w tym "konkursiku" pamiętajcie że każdy ma szansę na wygranie czegoś i prezenty podaruję wam w wybranym miejscu (w następnym poście wam powiem jakie to będzie miejsce). A teraz kto pierwszy ten lepszy, życzę fajnego losowania bo możliwe że dziś do jednego prezentu podaruję vip'a więc szybko szybko! 
(Ps. Administratorzy i autorzy z bloga też mogą brać udział!) To tyle w tym poście. Paa i po raz setny powodzenia! Edit: Jednak osoby anonimowe mogą brać udział więc zapraszam!

/Nika

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te twoje bezsensowne słowa: i nie piszemy z anonima... A może ktoś nie ma konta? Np tak jak ja mam zawsze jakiś błąd, który mi się pokazuje i nie mogę założyć konta...A może ktoś chce jednorazowo napisać komentarz i nie chce specjalnie zakładać konta...lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się z tym zgodzę mogła napisać ze jak piszemy z anonima to moglibyśmy się podpisać a nie ze nie można
      Nie każdy ma konto na blogerze albo na Google + i nie opłaca się na raz zakładać ;)

      Usuń
  3. Numer 6 :) Proszę weź mnie pod uwagę mój nici na awatrii na NK: Liliana mam 13 Poziom

    OdpowiedzUsuń
  4. 1
    /Partyzant

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.