sobota, 3 marca 2018

Co dalej?

Cześć.
Dzisiaj miały skończyć się okresy próbne dziewcząt, w ostatnich dniach dużo się wydarzyło. Zaczniemy od najnowszych informacji - dowiedziałam się, że sonda była oszukiwana. Raczej nie jest możliwym to, aby w ciągu minuty doszło na Anię 20 głosów. Nawet w plebiscytach nie głosuje tyle ludzi, poza tym dowiedziałam się że w tej sondzie da się fałszować i dobijać głosy. Usunęłam ją więc i po prostu nie będę zwracać na nią uwagi, a następnym razem będę korzystała z sondy Hanzo (ponieważ nie da się w niej nabijać głosów). Teraz zajmiemy się kolejną sprawą - ostatnio wybuchła kłótnia między autorkami na okresie próbnym. Na szczęście zakończyło się dobrze, jednak dam wam do zrozumienia - na naszym blogu powinnyśmy się opierać na zaufaniu i nie powinnyśmy się ani kłócić, ani oszukiwać bo wtedy współpraca nie miałaby sensu... 
Teraz odniosę się do waszych postów. Na początku bardzo się zawiodłam - w zgłoszeniach napisałyście mi bardzo ładne i poprawne ortograficznie prace, ale gdy doszło co do czego wyglądało to wręcz przeciwnie. Dlatego postanowiłam dawać wam te rady. Nikola - mam uczucie, że nawet ich wtedy nie przeczytałaś bo robiłaś nadal te same błędy. Aniu - u Ciebie jednak było inaczej, bo zauważyłam postępy. Niestety u obu dziewczyn pomimo wielu próśb przeczytania regulaminu i uwag dotyczących przecinków i innych tego typu rzeczy gramatycznych postępu nie było. Jednak! Jednak w ostatnich dniach okresu próbnego zauważyłam bardzo wielkie zmiany na plus! Pojawia się coraz mniej błędów i posty są coraz lepsze. Ale najważniejsze co, to jeszcze jedna (ostatnia prośba) o przeczytanie regulaminu!!! Proszę was o to, dziewczyny! 
Mam również radę dla was - jeżeli piszecie posty na siłę, nie róbcie tego. Lepiej napisać jeden post, A PORZĄDNIE niż 5 postów na szybko! Po napisaniu pracy powinnyście ją jeszcze raz przeczytać i wyszukać błędów (jeżeli takie są). 
Do czego zmierzam? Czy dziewczyny zostają z nami na dłużej? Co dalej?
Już wam mówię! Postanowiłam dać dziewczyną jeszcze trochę czasu i przedłużyć okresy próbne do następnej soboty. To już ostatnia szansa, więcej nie będzie i już za tydzień dowiemy się jakie będą rezultaty i wyniki naboru. Czy będzie to dobra decyzja? A może nabór był niepotrzebny? 
Do zobaczenia.
Właścicielka bloga 

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że przedłużyłaś okresy próbne. Myślę jednak, że to Ania dodała sb te głosy, od początku chciała tu zostać. Kibicuje Nikolii (:

    \\M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania byłaby do tego zdolna, za wszelką cenę musi wygrywać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to jest śmieszne. Chciałam zostać tylko na blogu. Pokochałam ten blog i trudno było by mi rozstać się z nim.

      Usuń
  3. Na twoim miejscu wywaliłabym obie i dała szansę innym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od początku ta Ania była jakaś dziwna. Nikola się poduczy świetnie posty pisze. Niech to ona przejdzie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem Ania świetnie sobie radzi i powinna zostać :)

    /Twoja matka, Marcelina

    Xd Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Adidas Girl? A kto to taki? Ku*wa (za przeproszeniem) z rynsztoku?

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.