czwartek, 1 marca 2018

Vip - zalety, opinie, którego kupić?

Hej, na początku przepraszam za tak dużą nie obecność ale miałam dużo nauki itd.. W dzisiejszym poście porozmawiam z wami o vip'ie na Awatarii więc na początku zapoznam was z cenami

Jak widzicie ceny vip'a nie są zbyt tanie, a także ten vip nie jest na jakiś długi czas. Cennik:
5 dni: 50g
10 dni: 75g
20 dni: 125g
Ja nie jestem fanką kupowania vip'a ale jeśli już mam jakiegoś kupić to albo tego na 10 dni albo tego na 5 dni. Pewnie pytacie czemu? No też dlatego że mi vip na jakiś dłuższy czas potrzebny nie jest, drugim powodem jest to że do najtańszych on nie należy.

Którego kupić?

No ja polecam tego na 10 dni ponieważ:
Jest on dosyć tani, porównać vip'a na 5 dni i na 10 to bardziej się opłaca tego drugiego ponieważ jest on o 25g droższy ale i dłuższy o 5 dni. 

Okej więc dajmy kilka faktów na temat vip'a czyli co zyskujesz gdy kupisz, czy opłaca się, zalety i wady

Wady 

-Jest on drogi
-Nie jest on potrzebny do gry ponieważ jest super innych rzeczy które można mieć bez vip'a

Zalety

-Ma on długi termin 
-Podczas vip'a możesz wejść do klubu vip i zregenerować energię za darmo
-Niektóre ciuchy z vip są naprawdę ładne
-Możesz kupić ciuchy z projektanta (te za vip)

Okej więc to tyle tego posta. Mam nadzieję że nie był on dość nudny. Potem dodam wam posty z innych serii więc to tyle pa.

12 komentarzy:

  1. Jak tak dalej będziesz pisała takie badziewie i brak gramatyki w postach to cię wywalą z AKI.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno! Zobacz sobie na jakim poziomie pisze Emilia i porównaj ten poziom do swojego poziomu! Widzisz różnicę bo ja tak! Po prostu się tutaj nie nadajesz! Czytałaś regulamin? Nie, bo ja czytałem i wiem jakie tam są zasady. Poza tym, gdzie w twoich postach jest gramtyka?! Gdzie ortografia, gdzie przecinki, gdzie kropki?! Piszesz z dużych liter w środku zdań! Nie podpisujesz się pod postami i łamiesz regulamin- piszesz na chama. Twoje posty są D O D U P Y rozumiesz?! /Narcystyczna^

    OdpowiedzUsuń
  3. 我不喜欢你的帖子!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedno słowo opisuje ten post - TRAGEDIA !!!! Ty już powinnaś być wywalona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, ale pamiętaj o przecinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto to pisał tego posta???? Brak podpisu, brak przecinkóe...patola

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto napisał ten post?

    OdpowiedzUsuń
  8. niech ta nikola odejdzie bo to tragedia

    OdpowiedzUsuń
  9. glupie :) post nie jest potrzebny, robisz tylko sztuczny tłok

    OdpowiedzUsuń
  10. AdidasGirl to Małpa2 marca 2018 16:15

    Adidas ustawiła sb głosy w sondzie żałosna małpa !

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepiej żeby od razu ją wywalili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki post pojawił się już na innym blogu! Dokładnie na KCA i był napisany o ile dobrze zapamiętałem przez Karou.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.