sobota, 3 marca 2018

Wyniki: Zgadujesz - Zyskujesz

Hejka! Tutaj Nikola i dziś mam dla was wyniki z serii ,,Zgadujesz - Zyskujesz". Chciałabym wspomnieć o pewniej osobie a mianowicie o Krisu który skomentował tamten post, napisałeś numer 4 który już pewna osoba zajęła więc niestety inny numerek który był wolny zostanie Ci przydzielony. Bez zbędnego przedłużania dam wam wyniki, nazwy osób, umówimy się na rozdanie prezentu i napiszę wam kto co wygrał. Zaczynajmy! 
PS. Piszcie w komentarzach czy chcecie żeby seria była kontynuowana.

Numer 4: Marta Leman
Numer 2: Domcia xx
Numer 7: Alan xx
Numer 6: Liliana z 13 poziomem
Numer 3: Osoba która się niestety nie podpisała (edytuj swój komentarz i daj tam podpis!)
Numer 5: Kris (napisałeś 4 który był zajęty więc przydzieliłam Ci inny numer)
Numer 1: Partyzant 

Dobrze więc jak możecie zauważyć napisałam wam numerki, chciałabym poprosić osobę z numerem 3 o edytowanie swojego komentarza i podpisanie się ponieważ nie wiem komu mam dać ten prezent a dużo osób może się pod Ciebie podszyć z anonima. Jak widzicie zmieniłam również numer Krisowi ponieważ chciałam żeby każdy wziął udział dlatego że on napisał numer który był zajęty postanowiłam dać mu szansę i zmienić mu numer, chyba nie będziecie na mnie źli? Przejdźmy do numerków i przydzielmy im prezenty :)

Numer 1: pudełko cukierków za g (1 szt)
Numer 2: czerwona ramka (1 szt)
Numer 3: szabla (1 szt)
Numer 4: błękitny wazon ozdobny (1 szt)
Numer 5: bukiet lili (1 szt)
Numer 6: vip na 5 dni (1 szt)
Numer 7: jajo wielkanocne (1 szt)

Taaak.. Nagrody nie są zbyt "ekskluzywne" czy jakby to inaczej nazwać ale nie są też takie najgorsze. Nagrody podaruje wam dziś o 20:00 podczas wydarzenia ,,AKI NAGRODY". Mam nadzieję że jesteście zadowoleni ze swoich nagród i każdy przybędzie odebrać swoją nagrodę. No więc widzę się z wami na wydarzeniu i mam nadzieję że będziemy się świetnie bawić! Okej więc to na tyle w tym poście i pa.

8 komentarzy:

  1. Aaaa!!!! wygrałam vip jesteś kochana!!! Na pewno będę!!! ☺☺☺

    Liliana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Kochana jutro odbędzie się wydarzenie o 20:00 w którym dam każdemu z was nagrody.
      /Nika

      Usuń
  2. Zaraz edytuje komentarz /3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę edytować, ale dodam Cię na nk jak się uda. Jak coś możesz podać profil

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu się nie podpisałaś. 🐱

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu nie ma tego wyd? Liliana

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.