poniedziałek, 12 marca 2018

Event Prima Aprilis z 2016 roku?!

Witajcie!
Ostatnio przeglądając rosyjskie strony awatarii, napotkałam coś interesującego. Nie spotkałam się z tym nigdzie, nie wiedziałam, że takie coś kiedykolwiek miało miejsce .Pojawił się on 1 kwietnia w 2016 roku.A mianowicie jest to event Prima Aprilis'owy, który nie należał do takich aż najtrudniejszych, na czym on polegał, o co w nim chodziło? Zaraz Wam wszystko opowiem. Znalazłam stronę, gdzie było to najlepiej opisane, więc na postawie tych wiadomości postaram Wam sie przybliżyć ten Event.
Na czym polegało?A więc, sam event nie był skomplikowany. Zadaniem awatarów było uratowanie dzieci przed epidemią, dzięki temu zdobywając nagrody. Pięciu najbardziej aktywnych i zręcznych graczy otrzymywało tytuł -zwycięzca Emidemii.
Jak widzicie zbierało się, tak jakby smoczki, nagrody za fascynujące nie były, no, ale zawsze coś. Maksymalnie można było uzyskać 100 smoczków, także niewiele.Czy trudno je się zdobywało? Zaraz sami stwierdzicie. Muszę przyznać, że to jak się zdobywało wyglądało trochę komicznie.
Ze samych zdjęć ciężko wywnioskować o co chodziło, tak więc musiałam obejrzeć parę filmików i rozjaśniło mi się troszkę w głowie.
Kiedy wchodziło się do gry pojawiał się komunikat,gdzie można było zamienić siebie w dziecko. Po kliknięciu gracze zamieniali się w dziecko. Następnie osobę która była dzieckiem, mogliśmy ją uratować klikając na niebieską ikonkę. Wtedy awatar zamienial się w swojego normalnego awatara, a wtedy można było otrzymać smoczek.Myślę, że nie było to wcale takie proste, jak może się nam wydawać, ponieważ, dużo awatarów była już poodmieniana, także ciężko było znaleźć dzieci.
Koniecznie napiszcie w komentarzu, czy event Wam się podobał,oraz czy chcielibyście, aby pojawił się w niedalekiej przyszłości na polskiej awatarii. Osobiście uważam, ze pomysł na to, był całkiem fajny, ale mogli dać lekko fajniejsze nagrody. To tyle na dzisiaj, kolejnego posta z mojej strony spodziewajcie się jeszcze w tym tygodniu.Ja już się z Wami żegnam,papa!
/Oliwia


6 komentarzy:

  1. Wsm łatwy event ale nagrody tez nie są zbyt fajne xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten event był też w 2017r. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tekst? chyba o czyms zapomnialas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam ten event, on by tylko w 2016 roku i był na rosyjskiej Awatarii, pamiętam jak ludzie mnie gonili żebym nie była dzieckiem XD

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.