piątek, 9 marca 2018

Inny zaułek Awatarii #1

Hejka!  Dziś przychodzę do was z nową serią, a może jednym postem to już zależy czy zostanę. Nie chcę wam zbyt przynudzać więc szybko i zwięźle wytłumaczę o co chodzi w dzisiejszym poście. Więc będziemy wchodzili na Awatarię zwykłą lub tropikalną, tam będziemy szukali fajnych miejsc na Awatarii w których możemy fajnie spędzić czas. Bez przedłużania zapraszam do czytania dalej!

1 kontynent znajduje się na tropikalnej Awatarii w dalszej części naszej działki którą musimy zakupić, zdjęcie zostało zrobione przeze mnie, jeżeli nie wierzycie możecie zajrzeć na tropikalną Awatarię i tam dalej będziecie mieli takie piękne widoczki na działce do zakupienia. Ja uważam to miejsce za naprawdę ślicznie i przyda się do wakacyjnych profilówek. Okej kochani to tyle w tym poście, fakt że on był dość krótki ale chciałabym dziś ponownie dodać ten post z tej serii. To na tyle w tym poście.
/Nika

8 komentarzy:

  1. Zdaje mi się, że próbujesz jakoś ''skopiować'' post Kasi. Chodzi mi o ten post który Ona napisała o początku Awatari.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w żaden sposób nie mam zamiaru nikogo kopiować, piszę posty na swój styl a jeżeli są w jakiś sposób podobne do czyiś postów to nie miałam o tym pojęcia ponieważ nie mam zbyt czasu na czytanie postów na tym blogu jak i na innych więc nawet nie wiem w jaki sposób Kasia pisze posty.
      /Nika

      Usuń
  2. Widać, piszesz na siłę posty. Chyba administatorka bloga ci mówiła, że nie pisz postów na siłę. I to widać. Czy już nie masz pomysłów na serie? Zajmuj się nowościami na Awatarii. Nie hejtuje tylko mówię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, posty nie były pisane na siłę. Post zostanie edytowany i usunę w tytule "#1" i będzie to taki zwykły post a nie post z serii. Nowości na Awatarii zbyt nie ma więc nie widzę tutaj sensu z tą radą, jak się pojawią to z miłą chęcią się nimi zajmę. Pozdrawiam i dziękuje za opinię :)

      /Nika

      Usuń
  3. Beznadziejne te twoje posty, nie pisz na chama! Słyszysz!? Lepiej napisz jeden, a dobrze. Ale wy jesteście niedorozwoje... /TWOJA BABKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę na chama! Umiesz czytać odpowiedzi u góry? Jedynym niedorozwojem możesz być ty ponieważ oceniasz nas/mnie a znasz mnie tylko z postów gdzie napisałam tylko 1 w którym opowiedziałam coś o sobie więc po czym stwierdzasz? Po kilku informacjach o mnie? No to pozdro
      /Nika

      Usuń
    2. Czy również mnie wyzywasz? Nie rozumiem dlaczego mnie wyzywa od ,,niedorozwojonych'' nie znając nas. Myślę, że moje posty są ciekawe oraz są oryginalne. Nie widziałam np. posta o najnowszym na Prima evencie.

      Usuń
    3. Racja, wyzywa nas bezpodstawnie.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.