艣roda, 7 marca 2018

Post powitalny!

Witajcie! 馃槂
Z tej strony, by膰 mo偶e, znana Wam dziewczyna - Kasiulek. Na samym pocz膮tku tego posta, dzi臋kuj臋 z ca艂ego serca Emilii za danie mi szansy na tym blogu! Mam nadziej臋, 偶e moja tw贸rczo艣膰, o ile mog臋 tak to nazwa膰, spodoba Wam si臋. B臋d臋 si臋 o to stara艂a z ca艂ych si艂. W mojej g艂owie siedzi wiele pomys艂贸w na ciekawe serie, kt贸re ju偶 wkr贸tce zrealizuj臋. Nie przed艂u偶aj膮c, teraz przedstawi臋 si臋.
Mam na imi臋 Kasia, na co wskazuje rzecz jasna m贸j awataryjny nick. Chodz臋 do klasy trzeciej gimnazjum, z czego wynika, 偶e prze偶y艂am ju偶 16 wiosen. Uwielbiam gry typu Awataria, jak i j膮 sam膮. Mam tutaj na my艣li: Simsy oraz MovieStarPlanet. Na pewno je znacie. Interesuj臋 si臋 mod膮 oraz 偶yciem celebryt贸w. Na bie偶膮co 艣ledz臋 ich losy na Twiterze czy Instagram Story. Opr贸cz tego, nie藕le idzie mi z blogowaniem i ta艅cem. Je艣li chodzi o to pierwsze, to zrobi艂am sobie od niego przerw臋, pow贸d? Oczywi艣cie brak czasu. Nat艂ok obowi膮zk贸w daje g贸r臋 nad przyjemno艣ciami. Moj膮 idolk膮 by艂a, jest i b臋dzie Ariana Grande. Pochwal臋 si臋, posiada艂am nawet bilet na jej koncert trzydziestego pierwszego marca w 艁odzi, ale niestety tydzie艅 przed 贸w dat膮 wybuch艂 w Manchesterze atak. Na pewno o nim s艂yszeli艣cie. Gwiazda by艂a zmuszona odwo艂a膰 wszystkie najbli偶sze wyst膮pienia ze wzgl臋du na sw贸j stan psychiczny. My艣l臋, i偶 jestem osob膮 sumienn膮 i szczer膮, czasami nawet za bardzo. Oczywi艣cie, jak ka偶da istota ludzka, posiadam wady. Mo偶na powiedzie膰, 偶e jestem k艂贸tliwym osobnikiem. Zawsze trzymam swoje zdanie i nikt ani nic nie da rady go zmieni膰. Mimo to, da si臋 p贸j艣膰 ze mn膮 na kompromis. Je艣li chodzi o mnie, to tyle. Mog艂abym pisa膰 o sobie godzinami, ale my艣l臋, 偶e nie jest to temat interesuj膮cy. A teraz tak dla zobrazowania mojego "偶ycia" na Awatarii, przedstawi臋 m贸j paszport: 
Jeszcze raz, bardzo dzi臋kuj臋, 偶e mog臋 spr贸bowa膰 swoich si艂 na tym blogu! Je艣li macie jakie艣 pytania dotycz膮ce mojej osobowo艣ci lub post贸w, 艣mia艂o piszcie w komentarzach. Z mi艂膮 ch臋ci膮 na nie odpowiem. Mam g艂臋bok膮 nadziej臋, 偶e przyjmiecie mnie na tej stronce sympatycznie oraz, 偶e moje wpisy b臋d膮 Wam si臋 podoba艂y. 
Dzi臋kuj臋 za uwag臋!
Kasiulek ♥

13 komentarzy:

  1. O kurde nowy post z rana xD

    OdpowiedzUsu艅
  2. W ko艅cu kto艣 kto zapowiada si臋 fajnie xD

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ile przecink贸w! Naprawd臋 wi臋cej si臋 nie da艂o? A偶 w oczy razi. Beznadziejny ten post

    OdpowiedzUsu艅
  4. Super post, ju偶 Ci臋 uwielbiam, czekam na nowe posty!

    OdpowiedzUsu艅
  5. D艂u偶szego postu si臋 nie da艂o?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. My艣l臋, 偶e ma on odpowiedni膮 d艂ugo艣膰. Nie chcia艂am pokaza膰 si臋 od niedba艂ej strony. Je艣li nie masz ochoty czyta膰 - nie czytaj, proste.

      Usu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.