sobota, 10 marca 2018

Już wiemy kto wygrał VIPA!

Witajcie ponownie!
Dzisiaj o 18:20 (niestety) odbyła się impreza. Spóźniłam się o 20 minut. Była ze mną Emilka co tylko tańczyła, hehe. Na początku zaczęliśmy grać w krzesełka. I mi internet "wybuchł" (3 razy).


Krzesełka zbytnio się nie udały. Osoby uciekły i była to totalna klapa. A więc zaczęłam losowanie na VIPA. I to też trudne było. Aż sama napisałam numerki. Osoby co brały udział to kolejno (po numerach): Earl Grey, Naćpana Nim, Amuesia,  Mariposa, Kiś ogorki, Wojak, Touch bitch, Ola, Baby cyrus, Sebastian, Natalka, Fenomen, Angela, Kacper, Kamilaamila, Nightlight, Wojtek, Jolanta, Michał, Anabella.

A ostateczną osobą co wygrała była...


Naćpana Nim! Moja była IBFF co nie chciała czytać moich postów, a jednak cuda się zdarzają!

Gratulujemy jeszcze raz. Zdobyłaś VIPA na 20 dni! Nie zmarnuj go. :) 
Ogólnie było bardzo zabawnie. Myślę, że ja z Emilką na pewno zrobimy nie jeden konkurs. Pozdrawiam. 

/Adidas Girl

10 komentarzy:

  1. Bardzo udana zabawa. Milo z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś na niej? :) Było cudownie! Na pewno nie raz jeszcze będzie taka impreza z nagrodami.

      Usuń
  2. Super było choć weszłam póżno :D
    Pozdrawiam/ Naćpana nim

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal się zastanawiam czemu mnie wywaliłaś, a przecież nic nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, że nie słuchałaś moich reguł. Lub nie stałaś na dywanie. A mówiłam, że wywalam kto nie stoi na dywanie.

      Usuń
    2. Może dopiero co przyszłam? Nie wierzę, że tego się nie dało zauważyć. Trzeba było po prostu napisać, a nie, że bez uprzedzenia wywalać.

      Usuń
    3. Było ponad 30 osób i nie było łatwo wszystko ogarnąć.

      Usuń
  4. Ahahah. Ale fajna wpadka! Nie spodziewałabym się ustawienia takiej zabawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu! Ja już mam tego dość! Ciągle macie jakiś problem. To, że ustawione, to, że wam się nie podoba! Ludzie ogarnijcie się. Nie było to ustawione.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.