poniedziałek, 19 marca 2018

Informacja od Emilki

Hej.
Dzisiejszy post nie jest żadną zabawą,konkursem czy losowaniem. Otóż jest to bardzo ważna wiadomość od Emilki. Na grupę Aki napisała, że nie będzie aktywna w najbliższym czasie. Powód - zepsuty komputer i brak dostępu do Wi-Fi. Możliwe, że nie będzie jej do świąt, kto wie może i dłużej. Jako współwłaścicielka jestem teraz za wszystko odpowiedzialna dlatego jeżeli jakaś administratorka lub autorka ma pytania niech pisze na Facebooku. Ja nie gryze :) W razie jakichkolwiek informacji zostaniecie poinformowani. Miejmy nadzieję, że Nila niedługo wróci.
//Olka xx

6 komentarzy:

  1. Czy ten blog umarł? Jak nie ma głównej administratorki to nikt już nic nie robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odeszłam, także niedługo się pojawi już ostatni post z mojej strony, nie wiem jak u reszty :) Pozdrawiam serdecznie.
      /Oliwia

      Usuń
  2. Widać nie ma przez kilka dni właścicielki i co? Pustka.
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty są przygotowywane :). Na pewno od środy (następnego tygodnia) będzie więcej postów.

      Usuń
    2. a czemu teraz nie? Bo nikt was nie pilnuje?
      / Scott

      Usuń
    3. Uparta robi post, ale aby był dopracowany, musi trochę go porobić.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.