czwartek, 23 maja 2019

ZAPOWIEDŹ FAME MMA AVATARIA | JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

UWAGA!
Z racji, że niebawem kolejna odsłona FAME MMA 4 to my chcielibyśmy odzwierciedlić to wydarzenie na Awatarii i zrobić to w stylu tej gry. Jeżeli jesteście zainteresowani akcją i chcecie brać udział w konferencjach, walkach etc. piszcie koniecznie w komentarzu swoje nicki w grze i nazwy profilu na nk.pl. Jeżeli macie w znajomych kogoś z administracji AKI to koniecznie go poinformujcie o Waszych chęciach w związku z wzięciem udziału w tej akcji! Szczegółowe przybliżenie akcji pojawi się niebawem - gdy będziemy mieli minimum 6 zainteresowanych.

34 komentarze:

  1. Jestem zainteresowana
    nick na Awatarii: Kc Oliś
    nick na nk: Wika z awy

    OdpowiedzUsuń
  2. ale by była beka trumna vs valide

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile valide i trumna się zgodzą bo do fmma trzeba podejść dobrowolnie.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Zainteresowana
    Nick Na Avatarii KAMERZYSTKA
    Nick na NK Kamerzystka Avataria

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zainteresowanaa
    nick na awie: osanna
    nazwaa na nk.pl : Annie Awataria

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy juz czworo zainteresowanych. Potrzebujemy jeszcze dwóch osób. Możecie udostępniać post i wyzywać innych na pojedynek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zainteresowana
    nick w grze: Imagination
    nk: Ola xx
    miejscoowosc: Za gorkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś mnie zaprosić na nk.pl? Nazwa: Midorme Awataria (dawniej Nila Awataria).

      Usuń
  8. Jestem zainteresowana
    Nick w grze: Emilia
    Nick na NK: Emilia Awataria
    Ja to ta z profilowym z Awatarii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś mnie zaprosić na nk.pl? Nazwa: Midorme Awataria (dawniej Nila Awataria).

      Usuń
  9. Wzywam Na Pojedynek Fame MMA Dziewczynę o nicku:
    -Nick na Avatarii Księżniczka
    -Nazwa Na NK Sweet Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mi podać Twój nick oraz nazwę na nk.pl?

      Usuń
    2. Kamerzystka

      Usuń
    3. Nana co Ty tak z anonimow piszesz? Napisal anonim haha

      Usuń
  10. Ja chcę!! :"D Jeśli Valide by walczyła, świetnie było by ją pokonać, nie prawda? Hahah.
    Nick na Awatarii: Aria
    Nazwa na nk: Aria Awataria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiarzdzyła by cie swoim berłem szmato.

      Usuń
  11. Jestem zainteresowana
    nick na Awatarii: blue diamond
    nick na nk: SWEET GIRL

    OdpowiedzUsuń
  12. Potrzebujemy jeszcze jednego kandydata, bo mamy nieparzystą liczbę zawodników!

    OdpowiedzUsuń
  13. Valide się zastanawia.
    /Sułtanka

    OdpowiedzUsuń
  14. A na czym to polega?
    Wytłumaczy ktoś? /aaaa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie to się opierało na walkach na poduszki. Niebawem się więcej dowiesz.

      Usuń
    2. Dzięki bo myśli były już takie,że walenie w twarz czy kopniaki skoro to walka XD

      Usuń
    3. haha no ale się zastanawiam czy właśnie zezwolić na to, czy nie

      Usuń
  15. Nie jestem zainteresowana. I proszę nie pisać w imieniu moich sułtanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ponieważ walka z Trumną bardzo by ci zmieniła opinie na Awatarii. Na lepszą oczywiście, jak wygrasz.

      Usuń
    2. Niestety nie chcę po prostu brać w tym udziału jestem sułtanką nie bokserem.
      Pozatym sami się zapisujcie jak chcecie [mówie do innych osób] a nie chcecie coś odemnie nagle coś odemnie chcecie pf. Dziękuję za propozycję ale nie nie upadnę tak nisko by wogóle robić z tego patologię.

      Usuń
    3. Jaką znowu patologię? Nie chcesz to nie, ja tylko pytałam, ponieważ jeden z czytelników to zaproponował. Ale to nie oznacza, że masz tą serię nazywać patologią... Pozdrawiam.

      Usuń
    4. pomyśl co pisze nie mówie że twój pomysł to patologia. Mówię że będzie to patologią jak będe musiała walczyć z trumną.
      Napisałam i zobacz co piszę "sam pomysł jest świetny" czyli nie powiedzialam że to patologia. Wszystko co piszę dotyczy się trumny i tego jak to będzie wyglądać jak to ona weżmie ze mną w tym udział tzn miała by wziąć.
      Teraz jest jasne?

      Usuń
    5. no ja to inaczej zrozumialam ale nie drążę tematu

      Usuń
  16. Valide Się Nie Zgodzi Bo To Tchórzliwy Kurczak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie sie ciebie boi Nana buhaha

      Usuń
    2. Ale to moja sprawa czy się zgadzam czy nie idz za mnie jak chcesz i się cmoknij.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.