środa, 8 maja 2019

Manicure Master #2

Cześć!
Możliwe, że pamiętacie serię Manicure Master (jeżeli jednak nie zapraszam tutaj.) Możecie się też domyślać po nazwie na czym polega zabawa. Zatem bez zbędnego wstępu przejdźmy do dzisiejszej grafiki. Z góry mówię - ręce nie są mojego autorstwa, pochodzą one z grafiki google :) 





Zacznijmy od początku. Dokładnie nie wiem jak fachowo się nazywa ten kształt paznokci, ale starałam się zrobić kwadratowe (musicie mi wybaczyć, totalnie w tym nie siedzę xD) Założenie było żeby uzyskać efekt tak jakby ombre, ale nie do końca mi to wyszło wiem. ''Lakier'' pasuje swoją drogą do kolorystki znaczka blogowego. Myślę, że kolory ze sobą współgrają. Tym razem nie dawałam żadnych naklejek, ponieważ tutaj byłoby to zbędne. Można zobaczyć, że 2 paznokcie są w w kolorze lekkiej szarości (aby uniknąć zlewania się.) 

Zapraszam do oddania głosu w sondzie poniżej. Przypominam Wam też, że nie jestem profesjonalną graficzką dlatego te pracę mogą być nieidealne (wiadomo, jesteśmy tylko ludźmi.)

Do następnego!
//Olka xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.