wtorek, 7 maja 2019

馃構 AWATARIA 馃構 Awataria TAG - odpowied藕 na nominacj臋 馃構 WSPOMNIENIA 馃構

Autor: Aleksandra #AKI
Cze艣膰!
Zosta艂am nominowana przez Ol臋 do odpowiedzi na pytania z TAGU o Awatarii. Pytania dotycz膮 Awatarii. My艣l臋, 偶e wiecie ju偶 o co w tym chodzi - odsy艂am Was do posta Oli, aby艣cie zobaczyli r贸wnie偶 jej interpretacj臋: TAG.

1. Naj艣mieszniejsza sytuacja zwi膮zana z gr膮.

Tak szczerze to takich sytuacji by艂o od groma - niekoniecznie by艂y to mi艂e sytuacje, ale zachowania niekt贸rych os贸b mnie po prostu 艣mieszy艂y. Je偶eli si臋gn膮膰 pami臋ci膮 to przypominam sobie moje stare czasy - by艂am znana jako EmiRudaMCA. Moja siostra cioteczna gra艂a kiedy艣 w Awatari臋 i w klubie zauwa偶y艂a, 偶e dwie dziewczyny rozmawiaj膮 o mnie (o moich filmach). Podesz艂a do nich i powiedzia艂a, 偶e jest moj膮 siostr膮 z reala, a dziewcz臋ta j膮 wy艣mia艂y m贸wi膮c: taa...na pewno. Moja kuzynka powiedzia艂a mi o tym i ja osobi艣cie wesz艂am na Awatari臋 i posz艂am do nich, kiedy potwierdzi艂am s艂owa mojej kuzynki dziewczyny by艂y w szoku. Haha. 馃槀

2. Gdzie wolisz gra膰? 

Od zawsze gram na Naszej Klasie, ale mam te偶 kont na Facebooku - mam tam dwudziesty poziom. Kiedy艣 bywa艂y sytuacje, 偶e pr贸bowa艂am si臋 przenosi膰 na Facebook'a, ale ostatecznie zosta艂am na Naszej Klasie.

3. Na co wi臋cej wyda艂a艣 pieni臋dzy - na meble czy ubrania?

Meble zazwyczaj wygrywa艂am w prezentach noworocznych i z event贸w lub kupowa艂am za srebrne monety, mam ich pod dostatkiem. Wi臋cej pieni臋dzy wyda艂am na ubranka z gry - bardzo lubi臋 kombinowa膰 ze stylem na Awatarii i odkrywam coraz to 艂adniejsze kombinacje.

4. Ile razy mia艂a艣 status VIP?

Z nagr贸d wynika, 偶e mia艂am VIP-a 11 razy. Posiadam jeszcze dwa talony na 5 dni w zanadrzu, kt贸re wygra艂am, ale nie chc臋 ich wykorzystywa膰 na siebie, bo mam w planach podarowa膰 je Wam - czytelnikom. Og贸lnie VIP nie jest mi potrzebny do szcz臋艣cia, czasami bywaj膮 fajne przeceny na VIP-a to skorzystam.

5. Co by艣 doda艂a do Awatarii?

My艣l臋, 偶e doda艂a bym przede wszystkim ubrania, aktualizacje i meble takie, jakie maj膮 w Rosji.
Jestem podobnego zdania co Ola. Powinni艣my mie膰 aktualizacje nawet z tygodniowym p贸藕nieniem!

6. Twoje ulubione miejsce?

Najbardziej lubi臋 skwer - od zawsze to by艂a moja ulubiona plac贸wka.

7. Czy jest co艣 co by艣 usun臋艂a z gry?

Nie.

8. Wolisz dekorowa膰,  sp臋dza膰 czas ze znajomymi czy robi膰 zadania?

Nie robi臋 ju偶 zada艅 od roku, bo uwa偶am, i偶 40 poziom jest wystarczaj膮cy. Dekoruje wn臋trza od czasu do czasu, ostatnio robi艂am remont. Bardzo lubi臋 sp臋dza膰 czas ze znajomymi w grze i to chyba t膮 opcj臋 bym wybra艂a. 

9. Je偶eli potrzebujesz z艂otych i srebrnych monet, co robisz?

Je艣li potrzebuj臋 srebra to robi臋 naszyjniki, lub czekam na kolejne dni, aby z bonusu zebra膰. Je偶eli chodzi o goldy to zbieram je z bonusu codziennego, nie robi臋 ze sposobu na goldy bo to m臋cz膮ce (chyba, 偶e w ostateczno艣ci). Najcz臋艣ciej kupuj臋 za prawdziwe pieni膮dze, bo teraz wszystko stania艂o.

10. Grasz w Tropikan臋?

Gram. Mam tam dziewi膮ty poziom.

11. Ulubiony zestaw mebli.

Bardzo lubi臋 Japoni臋, wi臋c zestaw Japonia zosta艂 stworzony dla mnie.

12. Ulubiony str贸j.

Mam bardzo du偶o ubranek i komplet贸w. Ostatnio przyk艂adowo zrobi艂am stylizacj臋 na kowbojk臋. To zale偶y od dnia.


13. Ile mia艂a艣 ma艂偶onk贸w w grze?

Biedna singielka ze mnie - ostatnio zerwa艂 ze mn膮 narzeczony w grze (bo nie by艂o mnie 2 dni w grze...). A tak og贸lnie to chyba dw贸ch.

14. Od kt贸rego roku grasz?

Gram od 15 kwietnia 2013 - mia艂am wtedy 12 lat, oo rany! Uda艂o mi si臋 znale藕膰 pewien zeszyt, w kt贸rym pisa艂am o Awatarii. Tutaj macie dok艂adnie napisane, jejku wspomnienia... 馃槏馃槏馃槏

15. Masz konto na rosyjskiej wersji gry?

Posiadam konta na VK i Fotostranie.

To wszystkie pytania, na kt贸re mia艂am odpowiedzie膰. Do TAGU nominuj臋 Ari臋, Violk臋 i Veronic臋!
Do zobaczenia!
Midorme 馃槇

4 komentarze:

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.