niedziela, 12 maja 2019

♣️ Owocowa Awataria #3 ♣️

Cześć!
Możliwe, że pamiętacie serię ''Owocowa Awataria.'' W wielkim skrócie upodobniałam tam postacie do owoców (jak sama nazwa mówi), ale dzisiaj mam też warzywo. Zatem logo serii i lecimy z postem!





1. Dynia

Wcześniej wspomniałam, że dzisiaj nie będzie tylko owoców, ale i również warzywa. Dlatego teraz zobaczycie stylizację, w której starałam się ubrać moją awatarkę podobnie do niej. Zacznijmy od początku - postać ubrana jest w luźny pomarańczowy top i spodenki tego samego koloru. Buty są nieco ciemniejsze z żółtymi skarpetkami. Użyłam usta, które doszły jakoś nie dawno (?) w aktualizacji. Oczywiście w kolorze tego warzywa. Fryzurę wybrałam kojarzącą mi się z tym takim ogonkiem u tej rośliny. Jak widzicie w kolorze ciemnym zielonym.



2. Arbuz

Była jarzyna, jest oto i owoc. W sumie nie długo lato toteż wybrałam arbuza, który z pewnością kojarzony jest z wakacjami i ciepłymi dniami. Dziewczyna ma długie zielone włosy (imitujące skórkę tej rośliny.) Dałam jej również piegi, ponieważ ma on pestki (co w małej mierze miało przypominać je właśnie.) Bluzka i spodenki w odcieniach różu, do tego postanowiłam dać nieco jaśniejsze od fryzury pantofelki.

Możecie pisać, która stylizacja Wam się najbardziej podoba. Przepraszam za przesuwanie terminu tego posta, ale nie miałam na to do końca wpływu.

Miłej niedzieli
//Olka xx

4 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.