środa, 15 maja 2019

♣️ 5 moich ulubionych zestawów mebli ♣️

Witajcie.
Jak już wiemy -w naszej ulubionej grze posiadamy meble, które umożliwia nam dekorację mieszkań. Mamy bardzo duże pole do popisu. Możemy mieszać style, tworzyć wymarzone pokoje i jednym słowem puścić wodze fantazji. W dzisiejszym zestawieniu pragnę zaprezentować Wam 5 moich ulubionych zestawów wyposażenia pokoju. Zapraszam!



 1. Kawaler

Na pierwszy ogień idzie zdecydowanie jeden z moich ulubionych kompletów. Jest on stworzony w stylu skandynawskim z niebieskimi akcentami. Bardzo podoba mi się połączenie delikatnego drewna z dajmy na to łóżkiem. Na plus też jest kolorystyka zestawu, biały w większości przypadków będzie pasował do wszystkiego. Poniżej będziecie mieli okazję zobaczyć 5 pokoi zrobionych przeze mnie z wykorzystaniem omawianych rzeczy. Jednak w 100% ich nie użyłam. Było spowodowane tym, że ich nie posiadałam bądź nie było ich w ogóle (przykładowo tapety kawaler nie mogłam znaleźć.)





2. Japonia

Jako drugi przedstawiam wszystkim kolekcję ''Japonia.'' Jak nazwa mówi jest on wzorowany na kraju wiśni. Najczęściej używam z tego zestawu drzwi (które są przecudowne) i dywanu. Uważam, że jest on uniwersalny ze względu na swoją kolorystykę. Widzimy, że niestety nie posiadam pełnego kompletu, ale planuję w niedalekiej przyszłości go zakupić. Można też zauważyć, że dodałam świeczkę z warsztatu -nie jestem sobą, jeżeli jakiegoś szpargałka nie położę na stół xD


3. Country
Z kolei zestaw Country kojarzy mi się z bardziej surowym stylem. Meble w dużej mierze są utrzymywane w czarnych kolorach, jednak zdarzają się wyjątki przykładowo kominek bądź ozdoby ścienne. Nie posiadam ani podłogi ani ściany. Drzwi zastąpiłam takimi białymi za srebro, na środku położyłam dywan z zestawu Japonia (żeby nie było tak pusto.)


4. Księżniczka
Jest to zestaw iście królewski (może bardziej księżniczkowy.) Nastąpiła tutaj dziwna rzecz - miałam zakupioną podłogę do tego kompletu, ale zapomniałam o jej istnieniu i dałam tą, którą wszędzie daje. Ustawiłam kilka rzeczy nie należących do reszty mebli  między innymi kosz róż, okno czy miś. Dodałam je po prostu dla uroku.


5. Majowie

Ta propozycja różni się nieco od pozostałych. Głównie tym, że jest to zestaw łazienkowy. Poraz kolejny nie mam go skompletowanego, jednak posiadam kilka sztuk mebli. W zestaw wchodzi między innymi duże jacuzzi (w którym może być bodajże 5 osób.) Rzeczy z kompletu kojarzą się mi z dżunglą lub jakąś jaskinią, ale najbardziej z dodatkiem do The Sims 4 Przygoda w Dżungli.


Powyżej mogliście zobaczyć 5 zestawów moich faworytów. Przepraszam za przesunięcie publikacji tego posta, ale rozumiecie, że teraz jest okres poprawiania ocen w szkole.

Miłego dnia 🌞
//Olka xx

1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.