piątek, 3 maja 2019

❤️ Awataria Tag - 15 pytań o awatatyjnym życiu ❤️

Cześć wszystkim!
Możliwe, że pamiętacie Tagi prowadzone na tym blogu dajmy na to Powrót do szkoły. Dlatego pomyślałam sobie - dlaczego by nie zrobić takiego czegoś, ale iście o Awatarii? Na internecie nie znalazłam takowych pytań o grze. Jak to się mowi dla chcącego nic trudnego i sama ułożyłam 15 pytań o tematyce wyżej wspomnianej. Jeżeli ktoś chce go poprowadzić go na swoim blogu - nie ma problemu, ale niech da link do tego posta. Tymczasem przejdzmy do zagadnień i odpowiedzi.



1. Najśmieszniejsza sytuacja związana z grą.

Chyba było to w 2017, kiedy usiłowałam nagrać teledysk na zagranicznych serwerach (angielskim chyba.) Była to piosenka w ojczystym języku Anglii. Były tam różne teksty o miłości i ranieniu. Nigdy nie zapomnę jak większość ulicy do mnie pisała o kogo chodzi, co się stało, żebym się nie przejmowała. Moja reakcja była bezcenna 😂

2. Gdzie wolisz grać? 

Myślę, że wolę grać na Facebooku. Zaraz po gry.pl założyłam tam konto i się już przyzwyczaiłam. Później niestety konto mi ktoś usunął, mało brakowało i znowu miałabym dezaktywacje konta. (Wiem, że ta osoba to czyta, serdecznie nie pozdrawiam.)

3. Na co więcej wydałaś pieniędzy - na meble czy ubrania?

Mimo wszystko więcej poszło na ubrania. W większej mierze meble zdobyłam z prezentów ślubnych w 2016 roku.

4. Ile razy miałaś status VIP?

Vipa miałam bardzo długo, raz na około 800 dni z pomocą takiego jednego sposobu. Policzyć, jednak ile razy byłoby ciężko.

5. Co byś dodała do Awatarii?

Myślę, że dodała bym przede wszystkim ubrania, aktualizacje i meble takie, jakie mają w Rosji.

6. Twoje ulubione miejsce?

Najbardziej lubię skwer i ulicę.

7. Czy jest coś co byś usunęła z gry?

W sumie jest kilka rzeczy, jednak najbardziej chciałabym usunąć blokady za normalne słowo przykładowo "żeby" "może"

8. Wolisz dekorować, z spędzać czas że znajomymi czy robić zadania?

Mało moich przyjaciół gra na Facebooku, zadania mam dość ciężkie, które prawdopodobnie będę musiała pominąć. Dlatego wybieram dekorowanie i urządzanie wnętrz.

9. Jeżeli potrzebujesz złotych i srebrnych monet, co robisz?

Jeżeli chodzi o srebro to najczęściej robię naszyjniki z pereł. Przyznaję się bez bicia - kiedy potrzebuję złotych monet robię sposób na 10 G.

10. Grasz w Tropikanę?

Niegdyś próbowałam, ale ostatecznie nie.

11. Ulubiony zestaw mebli.

Jako tako ulubionego nie mam chyba, ale jakbym miała wybierać to wybrałabym zestaw Kawaler. Są tam meble utrzymane w stylu, który po prostu uwielbiam!

12. Ulubiony strój.

Strojem, który najbardziej lubię jest Butterfly. Podoba mi się w nim najwięcej rzeczy. (Szczególnie spódniczka i bluzka.)

13. Ile miałaś małżonków w grze?

Ciężko też mi udzielić pytanie na to pytanie. Na chwilę obecną policzyłam 5.

14. Od którego roku grasz?

Gram od 2013, jeszcze na stronie gry.pl

15. Masz konto na rosyjskiej wersji gry?

Miałam kiedyś, obecnie nie posiadam.


Mam nadzieję, że tag Wam się podobał. Nominuję do niego Emilkę i każdego, kto ma ochotę go zrobić u siebie na blogu. Tylko jak już pisałam - proszę o podanie linka do tego posta, jeżeli na innym blogu go umieszczacie!
Do zobaczenia!
//Olka xx

7 komentarzy:

  1. Czy mogłabym prosić o współprace blogów? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o link do bloga. Zasady zapewne znasz, ty polecasz nasz - my Twój.

      Usuń
    2. https://historia-awatarii.blogspot.com Proszę bardzo. :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam się już pytać, czy mogę zrobić TAG, a tu proszę - nominacja. 😂

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.