wtorek, 21 maja 2019

Dlaczego?

Kiedy ostatnio pojawił się post z mojej strony? Jakieś dwa tygodnie temu w sobotę. Właśnie - dlaczego? Dlaczego jestem nieobecna? Zazwyczaj dodaję masę postów, a w ostatnim czasie jest  mnie cicho. Co się takiego stało? 

Cześć,
z tej strony Emilka - znana wam jako Midorme. Dzisiejszą notkę kieruję do Was, czytelników bloga AKI. Postaram się wyjaśnić wam moją długą nieobecność. Pierwszym powodem jest to, że zapisałam się na prawo jazdy i w poniedziałki i czwartki wracam do domu po 18 wykończona całym dniem w szkole i na kursach. Dochodzi do tego nauka, po prostu masakrycznie podniosły się częstotliwości zapowiadania testów. To co, że w statucie szkoły pisze, że w ciągu dnia możemy mieć 1 sprawdzian, a w tygodniu 3 sprawdziany MAX. Nauczyciele mają to gdzieś i zadarzają się dni, że w ciągu jednego dnia mam 3 sprawdziany. :)
Nie mówię już o tygodniu, ten tydzień należy do cięższych, jest to spowodowane tym, że niedługo wystawianie ocen. Ja po prostu nie mam czasu! Dzisiaj wypracowanie na dwie godziny z polskiego, a jutro sprawdzian z całej epoki! Hello LICEUM! Na szczęście w następnym tygodniu wszystko się już uspokoi. Nie piszę postów, bo po prostu się uczę i zależy mi na dobrych końcowych ocenach. Blog też jest dla mnie ważny. 
Skupmy się teraz na kwestii plebiscytów. No cóż? Prawdopodobnie zrobię plebiscyt w wakacje. Teraz nie mam na to czasu i nerwów. Kolejna sprawa jest taka, że powracają serie zabaw! Mam już w zanadrzu dwie ciekawe serie - jedna nowa, a druga kontynuowana. Co z odbiorem nagród z poprzedniego konkursu? Proszę osoby, które brały udział o zajrzenie do sekcji komentarzy pod tamtym postem już jutro. Pojawi się tam wynik.
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania lub propozycje, skargi to piszcie. Ja do regularnego pisania postów wrócę za około tydzień/dwa. Nadrobię to tygodniowym maratonem. Mam też w planach coś ciekawego, ale to już moja tajemnica. 

Do usłyszenia!
Midorme





1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.