środa, 26 kwietnia 2017

Mój pomysł na... - Nowa seria !

Hejka !
Tak jak mówiłam zaczynam nową serię. Będzie ona nazywać się: "Mój pomysł na...". Seria będzie polegać na tym, że będę pokazywać coś co w Awatarii mogło by być urozmaicone, rzeczy które można by było dodać i przedmioty na które będę patrzeć,że tak to powiem "moimi oczami" .

Dziś pokaże wam jak administratorzy gry mogliby urozmaicić kuchenkę która w tym momencie służy jedynie za "ozdobę", ponieważ nic nie można na niej robić. Przecież na kuchence można by było robić obiady i nie tylko ! teraz powiem wam jak ja to wszystko widzę moimi oczami (Będzie tu przeróbka graficzna, lecz nie zwracajcie uwagi na jej wykonanie, bo w tym za dobra nie jestem 😂)


Moimi oczami gotowanie jakiejś potrawy  na kuchence wyglądało by mniej więcej tak jak na zdjęciu.
Gdybym ja sama miała wymyślić jak gotowanie by wyglądało to wyglądało by tak: po kliknięciu na kuchenkę Awatarka ugotowałaby losowy (Zależnie od pory dnia) posiłek.

Na śniadanie (6:00- 9:00):
-Jajecznica
-Płatki z mlekiem
-Naleśniki

Na drugie śniadanie (9:01- 12:00)
-Kanapki
-Owsianka

Obiad (12:01- 17:00)
-Zupa pomidorowa
-Zalewajka
-Pierogi
-Spaghetti
-Ziemniaki z rybą i surówką

Kolacja (17:01- 5:59)
-Zapiekanka
-frytki
-omlet

Oczywiście potrawy też podałam przykładowe. Mam nadzieję, że post wam się spodobał, żeby nie było ,że narzekam na Awatarię tylko to jest jedynie moja wyobraźnia i to co mogłabym sobie w Awatarii wyobrazić 😊.

To na tyle
/Julka

15 komentarzy:

  1. Awatarii* Mazwy własne z wielkiej litery. Tak ciężko zrozumieć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrz na siebie anonimku 😊 Mazwy? 😂 /taylor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwy* W moim przypadku była to literówka. Polecam Ci, Taylor, popatrzeć też na siebie, gdyż również napisałaś nazwę własną, czyli Taylor, z małej litery.

      Usuń
    2. Racja. Z małej litery napisałaś, a ty Anonimie się możesz nie czepiać takich szczegółów, bo sam popełniłeś literówkę. Ona też mogła zapomnieć.

      Usuń
  3. Fajny pomysł, rzeczywiście byłoby to jkies urozmaicenie do naszej gry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popracuj nad ortografią i składnią. Pamiętaj o stawianiu spacji po każdym znaku interpunkcyjnym. A słowa typu "mogłabym ", "chciałabym" pisz zawsze razem połączone z "bym". To takie moje uwagi.

    Reszta spoko, jak pisała Emilia - będą z Ciebie ludzie. B)

    ooo fakkk 🖕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nazwy własne np. Awataria pisz z DUŻEJ LITERY. :D

      Usuń
    2. Z wielkiej litery jak już... Najpierw zobacz na siebie, a potem poprawiaj innych.

      Usuń
    3. WIELKĄ LITERĄ, ŁOMY. A NIE "Z WIELKIEJ LITERY". Najpierw zobaczcie na siebie, a potem poprawiajcie innych. ;)

      Usuń
    4. Łom? XD Łom to narzędzie, nie człowiek... Najpierw zobacz na siebie, a potem poprawiaj ;)
      EJcidici

      Usuń
    5. Łom to POTOCZNE określenie kogoś głupiego. Nie bierz wszystkiego tak na poważnie, sztywniaku...

      Usuń
    6. Powiedziałaś coś potocznie! Polecam zapoznać się z terminem sarkazm ;)
      EJcidici

      Usuń
  5. W samym wstępie masz 5 czasowników "jest"!
    Warto wiedzieć, iż być, będzie, będę, to wszystko jest ten sam czasownik - JEST, tylko w różnych formach.
    Za tyle powtórzeń moja polonistka naqet nie fatygowałaby się czytać pracy dalej, ale od razu wstawiała niedostateczny. ;)
    Teraz już chyba wiem, dlaczego ja potrafię pisać w miarę dobrze i poprawnie, a inni piszą tak, że dosłownie krew mnie zalewa, kiedy to czytam.
    Dziękuję pani polonistko, że dzięki pani jestem normalna i piszę jak cywilizowany człowiek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś mi smaka na pierogi :D Oh ty zła, nie będę robić pierogów o 23...

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrawy mogłyby dawać też pkt energi ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.