wtorek, 4 kwietnia 2017

Nowy nagłówek + znaczek blogowy

Cześć.
Wreszcie po kilku komplikacjach udało nam się zaktualizować wygląd bloga na świąteczny. Zbliżają się przecież Święta Wielkanocne! Nagłówek robiłam ja, nie zajęło mi to dużo czasu, bo zaledwie 2 godziny. Całość była wykonywana w PiXrl, natomiast tło zapożyczyłam z grafiki Google. Jak wspominałam na początku ''po drobnych komplikacjach''. Otóż nagłówek był bardzo niewyraźny, na szczęście z problemem pomógł mi Dominik z bloga Renesans Awatarii i teraz naglówek jest wyraźny. Dziękuję Ci za pomoc. 😃
Teraz może zaprezentuję tło:
W sumie tło jak tło, ale to po prostu powaliło mnie. Dosyć, że jest związane z Wielkanocą, to do tego ma też tematykę bloga i pasuje tu idealnie. 
Robiąc napisy na nagłówku inspirowałam się trochę innymi blogami. Według mnie nagłówek wyszedł całkiem spoko, a co wy o nim myślicie? 
Zastanawiacie się dlaczego na całej grafice widnieje znak? Jest to znak blogowy, którego od dzisiaj będzie używał każdy z administracji naszego bloga. Reguła jest tylko jedna:
Znaku blogowego używamy tylko wtedy, gdy w poście znajduje się mniej niż 2 zdjęcia.
Myślę, że to nie będzie sprawiało jakiegokolwiek problemu. Dlaczego mniej niż 2, bo nie sądzę żeby każdy robił znak blogowy do 20 zdjęć. Chyba wiecie o co chodzi. Oczywiście najlepiej byłoby, aby na każdym zdjęciu widniał ten oto znak:
Dotyczy to oczywiście naszego bloga. A więc nie pozostaje mi nic innego, niż życzyć wam udanego popołudnia i udanej gry. Zapraszam również do czytania naszego bloga.
Do zobaczenia.
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.