wtorek, 11 kwietnia 2017

Inna wersja #1

Hejka !

Postanowiłam , że skoro nie mam jakiś super pomysłów na posty to po prostu już zacznę prowadzić jakąś serię ! Oczywiście jeżeli zostanę przyjęta na stałe na bloga to będę ją dalej prowadziła lecz jeśli nie zostanę przyjęta to niestety zostanie ona zakończona .

O co chodzi w tej serii ? Już wam tłumaczę .
Po prostu będę brała jakieś ubranie ze sklepu , zmieniała jego kolor i mówiła wam w której wersji ubranie wygląda najlepiej ( Oczywiście to tylko moje zdanie i wy możecie mieć inne ! ) .
Zacznijmy !

Dziś mamy top "Military" :

Jak widać jego normalny kolor to taki jasny bordowy lecz ja dziś pokarzę wam kilka innych wersji kolorystycznych tego topu !

Niebieski :

(Przepraszam za te lekko brązowe paski )
myślę , że wygląda dość ciekawie :D


Fioletowy :


Muszę przyznać , że nawet fajne , ale niebieski lepszy 😂😂

Zielony :


Nie jest aż tak źle ... 😂😂


Z tego co się pewnie domyślacie mi najbardziej podobała się wersja niebieska , ale wy możecie mieć inne zdanie 😊

To na tyle

/Julka

11 komentarzy:

  1. Rzygam twoją ortografią... ;_; Emilka nie przyjmuj jej więcej! / Narcystyczna^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie popełniłam błędu ortograficznego,ewentualnie literówkę

      /Julka

      Usuń
    2. pokarze....

      Usuń
    3. N ok , wygrałeś miałeś racje xd poprawie się , ale żeby od razu "Rzygam" ? bez przesady każdemu się zdarza.

      Usuń
    4. Niebieska też mi się podoba 😊 \taylor

      Usuń
    5. Wiecie co, mam dość podszywania się pode mnie. Założę konto na Google, bo inni nie potrafią swojego anonima wymyślić... beka xd
      Narcystyczna ^

      Usuń
    6. To w dzisiejszych czasach już hejterzy pod hejterów się podszywają. XD

      Usuń
  2. A mi najbardziej się podoba kolor zielony :) Pozdrawiam. /ViolkaKCA

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie.. Nie będę już pisac mojej długiej przemowy..xd./taylor

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o kolor, to stawiam na fioletowy lub taki, który jest, czyli czerwony.
    //Natalia//Nishiki

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.