czwartek, 20 kwietnia 2017

Moje zdanie #2

Hejka !
Z tej strony Julka, a dziś mam dla was kolejną część serii "Moje zdanie". Możliwe jest też, że wkrótce wprowadzę jeszcze 1 serię, ale szczegółów nie mogę wam zdradzić. A więc dziś poruszymy temat...
Tej bluzki, która kosztuje 70G. Czy to za dużo? Może odrobinkę, bo szczerze ta bluzka nie zbyt mi się podoba. No chyba, że do jakiegoś teledysku lub filmu z awatarii np. o samolotach. Bluzka kojarzy mi się trochę z latami 80-tymi choć nie wiem czy z nich pochodzi. Jaką cenę przydzieliłabym tej bluzce ? Myślę, że około 50 złotych monet. Ja nic do tej ceny nie mam, lecz myślę, że mogłaby być lekko niższa.

Wnioskując: Bluzka nie przypadła mi do gustu, a jej cena jest troszeczkę za wysoka. Oceniam ją 7/10

A Wy co sądzicie o tej bluzce ?, Podoba wam się ?





/Julka

3 komentarze:

  1. Mi się podoba :D
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego usuwacie komentarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja usunęłam. Nie będę publikować głupich komentarzy typu ''idź się zabij, bo jesteś głupia'', ok? ;)
      Trochę kultury może i szacunku dla innej osoby.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.