poniedzia艂ek, 17 kwietnia 2017

Owocowa Awataria #1

Witajcie w poranek Wielkanocny!
Oblani wod膮? Mnie to obudzi艂o. A mia艂am taki pi臋kny sen 馃槀 Ka偶dy chyba chocia偶 raz w 偶yciu jad艂 jakikolwiek owoc. Banany (moja autokorekta na telefonie podpowiada kruszynko ;-; Pozdrawiam Kr贸wk臋, Oliwi臋 i Gabi bo one kumaj膮), winogrona, truskawki, kiwi. Same pyszno艣ci. A co Wy na to aby upodabnia膰 si臋 do owoc贸w na awatrii?! Jestem za. Wi臋c do dzie艂a!

Widzimy tutaj stylizacj臋 o kolorze wi艣niowym. Nie trzeba du偶o g艂贸wkowa膰 偶eby si臋 domy艣li膰, 偶e wybra艂am wi艣nie. Mo偶e zaczn臋 od do艂u. Awatarka ma na sobie sanda艂y i kolan贸wki (wida膰 偶e z Polski ✌) Mimo to 艂adnie to wygl膮da, poniewa偶 buty i kolan贸wki s膮 prawie tej samej d艂ugo艣ci. Widzimy r贸wnie偶 spodenki sportowe. A one maj膮 w sobie ma艂膮 dziur臋 Taka ciekawostka. Dodam jeszcze 偶e nie jest to jedyna rzecz z takim b艂臋dem. Do tego wszystkiego Top Military! Oczywi艣cie w艂osy, brwi i usta s膮 dobrane pod kolor. Moja ocena 8/10
Jak drugie mamy soczyste jab艂uszko! Tu posz艂am na 艂atwizn臋. Buty z projektanta, do tego sukienka w tym samym kolorze. G贸rna cz臋艣膰 jest oddzielona od dolnej z艂otym paskiem. W艂osy s膮 r贸wnie偶 o kolorze zielonym, a bardziej jego odcieniu. Pr贸bowa艂am znale藕膰 jakie艣 ,,owalne'' kt贸re pasowa艂yby do tego owocu. Oczy zielone i chyba to wszystko co pasuje tutaj do jab艂ek. Moja ocena 9/10

Podoba si臋 Wam seria? Prowadzi膰 j膮 dalej? Ja lec臋 nied艂ugo na Titanica ^^
Mi艂ego dyngusa!
//Olka xx

11 komentarzy:

  1. Fajnie 偶e do jab艂ka da艂a艣 moje ulubione w艂osy XD
    Osobi艣cie podobaj膮 mi si臋 obydwie stylizacje.Seria jest dosy膰 ciekawa :D
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsu艅
  2. 馃槀馃槀 Najbardziej podoba mi si臋 zielone kwa艣ne jab艂ko! /Taylor (Oliwia)

    OdpowiedzUsu艅
  3. A co mam zaznaczy膰 w sondzie, kiedy seria mi si臋 nie podoba, a ch臋ci nie doceniam?

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ale fajny pomys艂, mi si臋 druga stylizacja podoba 馃榾

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ale fajny wygl膮d bloga :D

    OdpowiedzUsu艅
  6. Sorry, chc臋 ci臋 powiadomi膰, 偶e prawie taka sama seria jest na blogu: Boska Awataria ;-;, nie chce 偶eby to by艂a kopia, ale naprawde tak膮 tam prowadzi艂 Mrs.Tomilson chyba co艣 takiego.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie czytam bloga po pierwsze. Po drugie po Twoim komentarzu co do serii Oliwi sprawdzi艂am bloga i znalaz艂am tylko seri臋 gdzie rysowa艂a sama ubrania podobne do jedzenia. Nie by艂o upodabniania si臋 z ubra艅 Awatarii.

      Usu艅
    2. Wiem, ale no troszku podobne ;).

      Usu艅
    3. To, 偶e nie czytasz bloga to ci臋 nie usprawiedliwia. Zanim zaczniesz seri臋 to Twoim obowi膮zkiem jest sprawdzenie czy nie ma jej na innych blogach. By艂o to m贸wione na spotkaniu bloger贸w o ile si臋 nie myl臋.

      Usu艅
    4. My艣lisz 偶e nie szuka艂am? Oczywi艣cie 偶e szuka艂am jednak wy艣wietli艂 mi si臋 blog z mo偶e 2015? Po drugie seria NIE JEST TAKA SAMA. Po trzecie w po艂owie wywali艂o mnie bo pr膮du nie by艂o. Niestety wcze艣niej organizator zamkn膮艂 drzwi.

      Usu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.