czwartek, 13 kwietnia 2017

Mój urlop

Cześć.
Mogliście się zorientować, że kilka minut temu na blogu Kosmos Awatarii także pojawił się podobny post. Otóż na tym blogu także chciałabym wziąć kilka dni urlopu (do 22 kwietnia). Powodem jest powstanie nowego bloga, którego prowadzę razem z przyjaciółkami Awataria - Kraina Magii. Haha, nazwa podobna do naszego AKI. ♥
Musimy na nim wszystko ogarnąć, ale to nie wszystko. Kolejnym powodem mojego urlopu jest egzamin gimnazjalny, ponieważ w dniach 19,20,21 kwietnia nie będą mogły pojawić się posty z mojej strony. No cóż, kto wie czy mój urlop będzie trwał tyle ile napisałam, haha. Jak ja nie umiem wytrzymać dnia bez naszych blogów (mówiąc ogółem na wszystkie blogi o Awatarii, oczywiście nie wszystkie są moje haha), bez ich czytania i pisania postów - po prostu kocham to robić. ♥ 
3 blogi to za dużo? Nie! Na wszystko znajdę czas! ♥
Oczekujcie mnie w swoim czasie. (XD)
Emilka ♥

5 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię. Piszesz na 3 blogach, uczysz się, masz egzaminy. A znajdujesz na to wszystko czas, dziwie się, że ludzie tak szybko się poddają, skoro mają tylko 1 blog a nie więcej, nauka jest ważna, ale jeśli się umie dobrze gospodarować czasem to się uda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam czas, przecież nie uczymy się na egzaminy dzień w dzień. :D

      Usuń
    2. Ja niestety muszę codziennie się uczyć, bo wcześniej nic nie powtarzałam... W żaden sposób nie mogę znaleźć czasu na pisanie postów na blogu. Również Cię podziwiam, że dajesz radę w tym okresie pisać nawet na 3 blogach xD
      /Kinga

      Usuń
    3. Nie uczę się do egzaminów na ostatnią chwilę, robiłam to w święta i ferie zimowe, a teraz wystarczy sobie powtórzyć. :)

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.