wtorek, 18 kwietnia 2017

Prank #1- Nowa seria

Hej!
Dziś od rana mam niezwykły humor ^^ Dlatego postanowiłam że zacznę serię pt:. Pranki czyli wkręcanie :D Moją pierwszą ofiarą była para zaręczonych którzy nudzili się w barze jednak myślę że poprawiłam im humor. Nabrałam ich starą metodą- cltr+w. Kiedy zrobicie tą kombinacje wywali was na pulpit czyli zamyka Wam przeglądarkę. Muszę przyznać że udało mi się. Narzeczeni później pojawili się w klubie ostro się przy tym kłócić. Myślę że nie ma już nud pomiędzy nimi o ile coś jest.
//Olka xx

3 komentarze:

  1. Fajny pomysł na serię, bardzo mi się podoba :D


    Czy poszukiwanie pisanek się już skończyło? Kiedy rozdanie niespodzianek?



    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro post informacyjny. Zamiast pisanek będziecie do majówki szukać czegoś małego ale o tym pomyślimy ;D Niespodzianka to Vip na 5 dni dla osoby która jako 1 znajdowała te pisanki i maskotki. Jeżeli się powiedzie to może do dnia matki ją przedłużę. Wtedy nagrodą będzie Vip na 10 dni. Jeżeli do wakacji to 25 dni ale zależy czy się podoba Wam :)

      Usuń
  2. Nabrałam się na to cltr + w 😔



    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.