poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Impreza urodzinowa - przebieg i dużo pamiątkowych zdjęć

Cześć.
Dzisiaj już niestety nie obchodzę urodzin (chciałoby się!), ale chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia osobom które dziś czyli 3 kwietnia obchodzą swoje urodziny! 
Jak pisałam w poprzednim poście, to jeszcze nie koniec, a dziś pokażę tym których nie było na całej imprezce swoje awataryjskie prezenty i przebieg imprezy.
Podzieliłam ją na dwa wydarzenia ze złotą gwiazdką w klubie. Oto drugie z wydarzeń:
No jak widać już końcówka wydarzenia była, ale tak dla zasady zrobiłam screena. Powiedzmy, że wirtualnie się ''upiliśmy'' haha, bo każdy prawie kupywał mi i innym drinki (nie tylko te za srebro).
Teraz kilka zdjęć prezentów i innych różności:

 Oczywiście to jeszcze nie wszystkie prezenty, tego było tak wiele że nie nadążałam robić screenów. Ale coś tam mi się udało. Chciałabym wam ogromnie podziękować za te wszystkie prezenty, jesteście kochani. ♥
A teraz kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt zdjęć pamiątkowych z imprezki! Zapraszam do oglądania:






















 Chciałabym wam ogromnie podziękować, że chociaż na chwilę przyszliście na to wydarzenie. Chociaż to tylko wirtualna gra, to i tak wiele dla mnie znaczy. Nie umiem wyrazić tego uczucia zwykłymi słowami. To piękne uczucie przyjaźni wirtualnej. ♥ 
Dziękuję, że byliście!
Emilka ♥








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.