piątek, 7 kwietnia 2017

Post na cześć Martyny!

Cześć!
Bardzo mi miło, że mogłam dostać rolę autora na tym blogu. 😄
Cieszę się bardzo tym, że mogę z wami być tutaj i pisać dla was posty! Może nie będę przedłużać i przejdziemy od razu do rzeczy...
Nazywam się Martyna, mam 14 lat (prawie 15). Jestem bardzo miłą osobą i lubię pomagać innym. Moimi zainteresowaniami są taniec, blogowanie oraz fotografia. Jestem osobą miłą, ciekawą przygód. Bardzo lubię udzielać się na różnych blogach, pisać posty, organizować zabawy itp.
Nie ukrywam też, że lubię często ''przesiadywać'' na internecie. Od dłuższego czasu fascynuje mnie fotografia - lubię robić zdjęcia różnym otoczeniom oraz zjawiskom. 😊
To na tyle w tym poście! 
Do zobaczenia!
Martyna

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.