niedziela, 9 kwietnia 2017

A kogo ja tu spotkałem?

Cześć!
Dziś post o tym jak spotkałem pewną osobę na Awatarii, bez przedłużania zaczynajmy!


Jak wiecie na polskiej Awatarii często goszczą zagraniczni goście. Około godziny 2:00 natrafiłem na Linganore. Z ciekawości chciałem sprawdzić co oznacza to słowo. Natrafiłem się jedynie na farmę położoną na północ od Waszyngtonu. Może to właśnie tam mieszka nasza tajemnicza bohaterka?

*tutaj Ling napisać powiedzieć "dziękuję"*

Gdy rozmawialiśmy opowiedziała nam, że kiedyś mieszkała w Rosji ( to tłumaczy pierwszy screen ). Przeprowadziła się natomiast do Stanów Zjednoczonych wraz ze swoją rodziną. Po krótkiej wymianie zdań powiedziała nam, iż w jej ojczystym kraju, aż 90% ludzi jest biednych. Nie wiem czy wierzyć w tę informację, czy nie. Głównie pisała ona z Łukaszem, a ja przysłuchiwałem się. Oczywiście udało mi się wyżebrać screena do bloga. 😉


Mamy zagranicznych fanów. 😂 A teraz tak na poważnie, po 30 minutowej rozmowie Ling wyszła z klubu i nic o niej dalej nie słyszałem. Mam ją w znajomych, chociaż nie wchodzi ona na polską Awatarię. Może jej się znudziła? Na ogół była ona miłą osobą, skorą do pomocy. W naszej rozmowie, na 100% przydatna była znajomość angielskiego. I tyle było z tej znajomości... 😞

Jak myślicie, główna bohaterka wejdzie jeszcze kiedyś na Awatarię? Tak w głębi serca chciałbym z nią porozmawiać jeszcze raz. Była miła i towarzyska. Chętnie opowiadała o sobie i o swoich poglądach. A czy wy spotkaliście kogoś z zagranicy? Koniecznie piszcie w komentarzach! 😉
Anhur


3 komentarze:

  1. Po przeczytaniu Tytułu tej oto Notki myślałem, że post będzie Nudny i nie Kreatywny. Natomiast po przeczytaniu tej Notatki wiem, że źle myślałem ponieważ Post jest Rewelacyjny.

    Myślę, że jeszcze odwiedzi nasz Polski serwer i będziesz miał jeszcze okazję porozmawiać z " Linganore ".

    × DAWID.

    OdpowiedzUsuń
  2. https://youtu.be/uIubS6F-Hjo co sadzicie o tym filmiku

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.