czwartek, 13 kwietnia 2017

BYĆ FOTOGRAFEM #1

Cześć.
Dzisiaj zaczynam nową serię, jest ona podobna do serii Być wizażystą oraz Być projektantem. Tutaj, w tej serii natomiast będę ujawniać wam moje profilówki i przeróbki postaci na jakimś charakterystycznym tle. Dzisiaj zajmiemy się fotografią, która powstała niedawno:
Przeróbkę robiłam około 2 godzin. Bardzo się starałam, gdy ją wykonywałam i efekt końcowy prezentuje się tak jak na obrazku powyżej. Ostatnio rzeczą przereklamowaną dla mnie stały się blaski dookoła awatara, dlatego też nie stosuję już ich. Jednak zamiast tego stosuję w programie Pixrl przyrząd zwany fazowaniem. Jest to takie jakby nadawanie cienia rzeczy, tak aby wyglądała realistyczniej. Krótki opis. Awatarka w dosyć nietypowej fryzurze ma na głowie wianek z kwiatów oraz tulipany w ręce, zwiastują one nadejście wiosny.  Usta dają nam do zrozumienia, że awatarka się czemuś lub komuś przygląda. Wyraz twarzy jest obojętny. Postać jest na tle pięknego, zielonego lasu.
Myśleliście, że to koniec? Mylicie się! Mam jeszcze zdjęcia, przeróbki do zaprezentowania. Powyższa profilówka cieszy się popularnością wśród moich widzów oraz na naszej oficjalnej grupie na Facebooku. Wykonywałam ją około godzinę. Inspirowałam się ubraniami, które były ostatnio przecenione na polskiej Awatarii. Strój astronautka - kojarzy on mi się z jednym z wielu moich pasji, jedną z nich jest właśnie kosmos, ciała niebieskie, Układ Słoneczny. Fotografia powyżej przedstawia awatarkę trzymającą w ręku hełm astronauty na tle Naszej Niebieskiej Planety - Ziemi.
Ostatnia w tym krótkim zestawieniu profilówka. Robiłam ją tak około 1,5 godziny. Tym razem podczas poszukiwań stroju do przeróbki znalazłam strój  ''Eva-02''. Zainspirowało mnie to do zrobienia profilówki biegaczki lub czegoś w tym stylu. Oczywiście nie zawahałam się i zabrałam do działania. Po długich próbach wykonania postawy biegnącej postaci wreszcie udało mi się coś wykombinować. Znikające z wolna postacie oznaczają prędkość z jaką porusza się czerwona biegaczka. W sumie wyszło ciekawie.
Co wy myślicie o powyższych przeróbkach?
Pozdrowionka przesyła
Emilka ♥

5 komentarzy:

  1. Są bardzo śliczne awwwwww

    OdpowiedzUsuń
  2. Są bardzo śliczne awwwwww

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, ale nie wiedziałam, że takie cuda da się stworzyć w Pixlr, chyba, że jeszcze jakiegoś używasz oprócz pixlr jeśli tak to mogłabyś podać?

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.