niedziela, 2 kwietnia 2017

Podziękowania :)

Cześć!
Dzisiaj obchodziłam ważne dla mnie święto - szesnaste urodziny. Zorganizowałam z tej okazji imprezkę na Awatarii (mogliście zauważyć na blogu zaproszenie). W tym i kolejnym  poście chciałabym wam wszystkim podziękować za życzenia.
Chciałabym podziękować Oli, Anhurowi, Julii, Laurze, Wojtkowi, Oliwii i wszystkim osobom na tym filmie za te życzenia. Oglądając go bardzo się wzruszyłam, nie myślałam nawet że szykujecie dla mnie aż taką niespodziankę. To było piękne.
Chciałam także podziękować Oli za wspaniałe życzenia blogowe. ♥
Chciałam podziękować Paulinie, za to że nagrała powyższy film dla mnie. Zawsze mnie pocieszałaś i wspierałaś. Nie chce abyśmy się pokłóciły tak jak niedawno i to już nigdy! Bardzo Ci dziękuję, jesteś kochana. ♥
W tym miejscu chciałabym także podziękować Sandrze, za to że wznowiłyśmy kontakt. Chciałabym, aby nasze kłótnie już nigdy nie nastały. ♥
Nagrałyście tyle filmików dla mnie, wiele różnych rózności, wspomnień. Dziękuję Ci Julia za ten film i za wspaniałe życzenia! Na prawdę oglądając te filmy, chociaż nie znamy się w prawdziwym życiu, to wy i tak nagrywacie dla mnie filmiki urodzinowe. Wzruszyłam się oglądając je, mówię to prosto z serca. Dziękuję.  Nic nie wyrazi wspaniałego uczucia szczęścia jakie teraz we mnie jest. 😍
Jutro część druga posta.
Dziękuję za ten dzień!
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.