niedziela, 16 kwietnia 2017

Inna wersja #2

Hejka !
Jak tam wam mijają święta? Mi w porządku codziennie jeżdżę do rodziny i szczerze mówiąc staje
się to już męczące, ale co tam raz na kilka miesięcy jeżdżę do rodziny zwykle więc wypadałoby.
Ale skończymy już tą moją gadaninę ! 😂😂

Dzisiaj mam dla was kolejny post z serii "Inna wersja" i dziś postanowiłam, że inne kolory przetestuje na:



tej różowej bluzce 😍😍 Jest ona ładna lecz zobaczmy czy w innych kolorach też ?

Zielony

Wygląda ciekawie, lecz chyba bardziej podoba mi się w wersji różowej chociaż gdyby dodali taką do sklepu to nie pogardziłabym 😂😂.

Żółty
Wybrałam odcień podobny do zielonego, lecz też nie specjalnie przypadł mi do gustu.

Fioletowy
Chyba wreszcie jest to coś co przypadło mi do gustu ! powiem, że jest okej, lecz wnioskując chyba normalny kolor tej koszulki jest najlepszy i administratorzy bardzo dobrze go dobrali ! ☺☺

To na tyle
/Julka


1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.