piątek, 28 kwietnia 2017

Od teraz...

Hejka!
Ostatnio zdecydowaliście że będziecie szukać rybki! Czyli taki zastępnik za pisanki. Dodam jeszcze że pisanki które wcześniej pozbieraliście liczą się cały czas. Przykładowo znalazłam 5 pisanek i 10 rybek. Czyli na moim koncie jest 15 punktów. Zobaczmy naszą hitową rybkę 😅
Nabrała kolorów nie powiem XD (mistrz pixrl'a) Jest ona dość mała ale o to chodzi! Żeby było ciężko ją znaleźć. W tej serii liczy się spostrzegawczość. Brałam pod uwagę trzy pierwsze komentarze w którym ktoś napisał ,,Pisanka'' Odliczanie pisanek zaczęło się od posta w którym poinformowałam Was o całej zabawie. Zobaczmy teraz ranking, czyli jak kto stoi!

Tak stoją dziewczyny. Więc życzę spostrzegawczości wszystkim perełkom ^^ Seria trwa na razie do 20 maja a dalej zobaczymy.

//Olka xx

11 komentarzy:

  1. Nie, że sie czepiam,itp, ale jawcześniej pisałam słowo pisanka od Wild Girl, może źle spojrzałaś. xd Sprawdź 😂 /taylor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AL ty kiedyś z konta Taylor Games napisałaś pisanka /Wild Girl

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zapomniałam że ty masz 1 punkt. Wyleciało mi z głowy ;p Teraz masz 2 :D

      Usuń
  3. No bo to siostra i prosila mnie zebym napisala pisanka itp xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko to ty masz i tak 2 pkt ^^ Mały błąd bo myślałam że to Ty XD

      Usuń
    2. To mnie dodasz do tabelki?😊

      Usuń
  4. UWAGA! Napisałam ostatnio na blogu KCA, że ten blog jest najlepszy, ale chciałam napisać, że najgorszy więc się poprawiłam w nowych komentarzu, którego Violka nie opublikowała. Później znowu dodałam podobny komentarz, ale Violka znów usunęła. W takim razie napisałam prośbę o usunięcie tamtego komentarza, ale Violka tego też nie zrobiła. Jaki z tego wniosek? Violka jest tak zdesperowana, że szuka każdej okazji do przedstawienia KCA w najlepszym świetle, nawet jeśli ma to być jakieś oszustwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie nie musisz kilka razy tego pisać :D

      Usuń
  5. Úvěr pro on-line firmy ihned na účet SUC San Antonio Tx a
    další MZP hráz chwilwki splácení úvěrů ze školy, která začala led zásobník na zdi provedené na takové triviální úvěru na důkaz bez osvědčení o příjmu v.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.