sobota, 8 kwietnia 2017

Wyjątkowy wizerunek #1

Cześć!
Przedstawiam wam nowo powstałą serię, w której będę przedstawiała wam wizerunek oraz ubiór w jednym! Dzisiaj skupimy się bardziej na wizerunku, oraz ubiorze którego ja sama się nie powstydzę. Dzisiaj kombinowałam i stworzyłam coś wyjątkowego dla każdej awatarki, przynajmniej ja tak uważam. Przedstawiam wam...
Wizerunek ''Elaiza''
Dlaczego tak go nazwałam? Ze względu na włosy. Wzorowałam się tutaj piosenkarką znaną jako Elaiza, a raczej jej wizerunkiem w jednym z teledysków - mam na myśli ''Is It Right!''.
A powyżej teledysk do jej utworu w moim wykonaniu. 

Cennik:
Włosy - 3G
Oczy - 5G
Usta - 3G
Stras - 980$
Brwi - 405$

Razem 11G oraz 1385$


Ubiór ''Złocisty strój''
Taak, wiem że nie jestem za dobra w wymyślaniu nazw... Ale dlaczego ''złocisty''? Nazwę zaczerpnęłam od nazwy sukienki. Ma ona w swojej nazwie przymiotnik ''złocista''. 

Cennik:
Okulary ''Fiesta'' - 19G
Naszyjnik ''Porcelanowy kwiat'' - 150$
Złocista sukienka - 30G
Pończochy wróżki zębuszki - 10G
Pantofle ''Łagodność'' - 10 000$

Razem 59G i 10 150$

Co myślicie o całości? Podoba wam się? Może jednak to nie wasz styl? Możecie także ocenić całokształt w komentarzu od tym postem - opinie mile widziane!
Paa! ♥
Emilka

1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.