piątek, 21 kwietnia 2017

Pogadajmy o... #1- Tajemnica darmowych goldów

Hejka, Siemka, Elo ⌒.⌒
Też tak macie że chcecie z kimś pogadać na jakiś temat ale wszyscy w koło nie mają czasu albo nie wiedzą co to awataria? Jeśli tak to witam w klubie. Niektórzy po prostu chcą z kimś pogadać na jakiś temat bo jakbyśmy nie gadali to chyba niektórzy na głowę dostali. Między innymi ja xD Więc ta seria będzie taka na luzie. Będziemy tu poruszać różne tematy.
Pierwszy z nich pamiętać będą nieliczni gracze awatarii. Mam na myśli tajemnice darmowych goldów. Teraz nie którzy sobie myślą: Kiedy, gdzie, co jak? Dawali darmowe g? Dlaczego nikt nic nie powiedział? Ja już pędzę z wyjaśnieniem. (podam przykład) Na Facebooku miałam 13 złotych monet. Niestety ale następnego dnia musiałam pilnie wyjechać i nie logowałam się na awatarii. Za tydzień weszłam w grę i miałam 25 g. Nie robiąc żadnych kont, nie odbierając g za logowanie, po prostu w żaden sposób nie byłam na koncie. Teraz opowiem Wam coś prawdziwego. Coś co się naprawdę wydarzyło. Moja koleżanka założyła kiedyś awatarię ale praktycznie nie grała w to. Na początku 2016 podczas zajęć informatycznych weszła do gry z ciekawości. Nie wchodziła przez rok. Miała 280 g! Niestety nie posiadam informacji czy takie zjawiska były też na Nk
Jednak to nie nazywany popularnie Fake. Musicie wierzyć mi na słowo. Dla doświadczenia założę fejkowe konto. Przejdę samouczek i zostawimy to konto na bardzo długo. Może do wakacji? Aby to sprawdzić. A Ty co myślisz? Podziel się swoją opinią w komentarzu 😄
//Olka xx

5 komentarzy:

  1. O.O jestem ciekawa, dobry pomysł :)

    Kiedy odbiór nagród za zbieranie pisanek? (znowu o to pytam, XDD)



    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę tolerować wiele błędów, bo niektóre są dość łatwe do popełnienia. Ale jak tu się nie wkurzać, kiedy ktoś napisze nazwę własną (w tym przypadku: Awataria) z małej litery albo "niektórzy" osobno lub też nie doda przecinka przed odpowiednimi spójnikami. Ola, powinnaś wziąć się w garść i naprawdę potrenować.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.