niedziela, 9 kwietnia 2017

Czekoladowe jajka- wprowadzenie

Siemanko 馃榿
Chyba ka偶dy w okresie Wielkanocy  mia艂 okazj臋 zje艣膰 czekoladowe pisanki. Mniejsze, wi臋ksze co za r贸偶nica. Niekt贸rzy mieli okazj臋 szuka膰 takich jajek. Mi臋dzy innymi ja. Pami臋tam t膮 rado艣膰 jak chodzi艂am wko艂o domu (by艂o to na wsi, w moim drugim domu) i szuka艂am tych pisanek z kuzynem. Naprawd臋 by艂o to fajne, jednak jak jeste艣my wi臋ksi nie jest to takie podniecaj膮ce. Jednak nie znaczy to 偶e nie mo偶emy szuka膰 takich kraszanek w... 艣wiecie wirtualnym! O co mi chodzi? Do Wielkanocy na dobr膮 spraw臋 zosta艂o 6 dni. Codziennie dodam jaki艣 post, mo偶e dwa. W tym po艣cie b臋dzie zdj臋cie (jak przer贸bka to b臋dzie ta przer贸bka pokazana) to by膰 mo偶e w niej b臋dzie ukryta pisanka. Je偶eli ja zauwa偶ycie piszecie w komentarzu ,,Pisanka!'' Pod uwag臋 bior臋 tylko 3 pierwsze komentarze. Pisanka prezentuje si臋 tak...
Wi臋c zaczynamy od nast臋pnego posta. Nagroda to niespodzianka. Mam nadziej臋 偶e spodoba si臋 Wam ta seria 馃惏馃挄
//Olka xx

4 komentarze:

  1. Oo fajna seria, ch臋tnie wezm臋 udzia艂 xd

    OdpowiedzUsu艅
  2. Fajny pomys艂 :))
    Ja dzisiaj jad艂am pe艂no czekoladowych pisanek, bo robili艣my turniej, i za dobre odpowiedzi by艂y pisanki i pieni膮偶ki czekoladowe :)))


    ~Werxka

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.