czwartek, 30 maja 2019

Być wizażystą --> STUDIO WIZAŻU #2 - wyglądy dla dziewcząt, zmiana nazwy i omówienie serii

Hej.
Pamiętacie może serię Być wizażystą? W serii tej projektowałam oczy lub wyglądy dla awatarek, były one tworzone wg mojego pomysłu. Prowadziłam także serię W stylu Rosjan, w której były pomysły na wyglądy postaci wg Rosjan. W planach mam powrót owej serii. Dzisiaj nadszedł czas, gdy postanowiłam przywrócić oraz zmienić nieco serię - teraz już zwaną Studio wizażu. Poprzednia nazwa jakoś mi nie pasowała. W dzisiejszym poście zaprezentuję wam kilka wyglądów dla dziewcząt. Chcesz coś zmienić, ale nie wiesz co? Mamy na to kilka propozycji!
W projektowaniu wyglądów postanowiłam wyżuwać także nowych dodatków w studiu urody. Tutaj mamy pasujące oczy i cienie, są też tradycyjne usta za 3G, które są bardzo popularne wśród dziewcząt. Pasują one praktycznie do każdego wyglądu.


 Kolejny wygląd powstał z użycia również popularnych oczu za 5G (o ile się nie mylę). Wygląd jest powszechny. Uważam, że wszystko jest tutaj zgrane i pasuje do siebie.
 W kolejnym zestawieniu mamy jedne z najnowszych trendów - włosy za około 30G. Są one bardzo ładne. Oczywiście możemy zmienić kolorki włosów, ust oraz oczu i brwi.
 W tej stylizacji znowu zestawiłam ze sobą oczy oraz pasujące do nich cienie co daje ciekawy efekt. Twarz awatarki przykuwa uwagę.
 Tutaj natomiast mamy twarz w stylu chinki. Skośne oczy i chiński kok - swoją drogą, chyba do niego powrócę. Dodałam także ciekawy element jakim są piegi. Nastąpiła także zmiana ust.
Ostatnie w dzisiejszym zestawieniu są tradycyjne włosy od wizażysty za srebrne monety oraz podobnie jak poprzednio dodane piegi. Cała twarz wygląda naturalnie. Możemy się ponieść fantazji i pozmieniać kilka kolorków. Jeżeli chcemy oszczędzić G  możemy pominąć piegi za 15G.

To wszystko w dzisiejszym zestawieniu. Czy podobają Wam się powyższe stylizacje? Co o nich sądzicie? Skorzystacie i w jakim stylu chcecie ujrzeć kolejne wydanie?
Piszcie śmiało!

Pozdrawiam,
Midorme

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.