wtorek, 16 lipca 2019

馃寛 Nowa redaktorka na okresie pr贸bnym? 馃寛


*~◦●◦◊◦●◦◊◦●◦~*~◦●◦◊◦●◦◊◦●◦~*

Annyeonghaseyo!
  Z tej strony Trumna.

*~◦●◦◊◦●◦◊◦●◦~*~◦●◦◊◦●◦◊◦●◦~*

Nie spodziewali艣cie si臋 mnie tutaj, prawda? To fakt, 偶e AKI kompletnie gryzie si臋 ze 艣rodowiskiem, w kt贸rym obracam si臋 na co dzie艅. B膮d藕 co b膮d藕 m贸wi艂am przecie偶, 偶e pisanie bloga na serio nie jest dla mnie, poniewa偶, m贸wi膮c wprost, nie nadawa艂am si臋 do tego. Zwyk艂e blogi by艂y dla mnie zbyt nudne i monotonne, tote偶 uzna艂am, 偶e nie b臋d臋 si臋 nawet do tego przymierza膰, bo w sumie to po co mi kolejny k艂opot na g艂owie. Niemniej jednak pomy艣la艂am sobie, 偶e - skoro lubi臋 pr贸bowa膰 nowych rzeczy - to co mi szkodzi, spr贸buj臋 swoich si艂 r贸wnie偶 tutaj i sprawdz臋, czy faktycznie si臋 do tego nadaj臋. Oto jestem! I dzi臋kuj臋 z ca艂ego serduszka Julce za przyj臋cie mnie pod swoje skrzyd艂a na okres pr贸bny❤ Mam nadziej臋, 偶e niczego, kolokwialnie m贸wi膮c - nie spie*ol臋, a nawet je偶eli, to wiecie ju偶 kogo za to wini膰. Nim jednak zaczn臋 swoj膮 przygod臋 na AKI, pozw贸lcie, 偶e przedstawi臋 Wam kilka s艂贸w o sobie.

*~◦●◦◊◦●◦ 26.08.2005, Natalia ◦●◦◊◦●◦~*


Je偶eli chodzi o cechy charakteru, to na pierwsz膮 my艣l o mnie idzie lenistwo. Absolutne przekle艅stwo, kt贸re zostanie chyba ze mn膮 do ko艅ca 偶ycia. Co ciekawe, moja osobowo艣膰 nie藕le si臋 ze sob膮 gryzie. Mimo, i偶 jestem leniwa, to nie lubi臋 sta膰 zbyt d艂ugo w jednym miejscu. Lubi臋 si臋 ci膮gle rozwija膰 i poszerza膰 zas贸b swoich zainteresowa艅, umiej臋tno艣ci i talent贸w, chocia偶 to jako艣 za specjalnie nie d膮偶臋 do tego, 偶eby te talenty odkry膰. Zazwyczaj jak postawi臋 sobie jaki艣 cel, konsekwentnie d膮偶臋 do jego realizacji. Wszystko co robi臋 musi by膰 zrobione na 100% - jestem perfekcjonistk膮. Zawsze, kiedy musz臋 podejmowa膰 trudne decyzje i stan膮膰 przed wyborem, staram si臋 by膰 asertywna i chc臋 my艣le膰 zdrowo. Jestem bezstronna, ale postrzegam to bardziej jako zalet臋, ani偶eli wad臋. Bywam uparta i zawzi臋cie stawiam na swoim. Wiem, czego chc臋 i mam 艣wiadome poczucie w艂asnej warto艣ci. Szczerze gardz臋 k艂amstwem, oszustwem i manipulacj膮. Ogromnie pasjonuj臋 si臋 tematem psychologii i w przysz艂o艣ci chcia艂abym kszta艂ci膰 si臋 w艂a艣nie w tym kierunku. Moja najwi臋ksza wada? Niew膮tpliwie zbyt szybkie przywi膮zywanie si臋 do ludzi - od razu ka偶dy staje si臋 moim przyjacielem. O tyle dobrze, 偶e jestem r贸wnie偶 do艣膰 nieufna, co wiele razy uratowa艂o mi dup臋, gdy polubi艂am nie t臋 osob臋 co trzeba. Jednym z moich najwi臋kszych l臋k贸w jest strach przed odrzuceniem, w dzieci艅stwie przesz艂am fobi臋 spo艂eczn膮, a na dzie艅 dzisiejszy (i chyba do ko艅ca swoich dni) zmagam si臋 z arachnofobi膮. Opr贸cz tego, jestem te偶 do艣膰 szczer膮, bezpo艣redni膮, sentymentaln膮 i pami臋tliw膮 osob膮. Nie boj臋 si臋 m贸wi膰 tego, co my艣l臋. Staram uczy膰 si臋 na w艂asnych b艂臋dach i wyci膮ga膰 z nich lekcje na przysz艂o艣膰, bo z ka偶dym dniem chc臋 by膰 coraz lepszym cz艂owiekiem.


Je偶eli chodzi o zainteresowania, to od dzieciaka pasjonowa艂o mnie rysowanie. Gdy nie mia艂am nic do roboty, bra艂am co mia艂am pod r臋k膮 i po tym bazgra艂am - tak zosta艂o mi do dzi艣. P贸藕niej prze艂o偶y艂o si臋 to na grafik臋 komputerow膮, ale bardziej z naciskiem na robienie edit贸w, bo nie jestem jak膮艣 wybitn膮 fank膮 rysowania na komputerze. Dwoma rzeczami, kt贸re absolutnie uwielbiam jest BTS i Miraculum.

*~◦●◦◊◦●◦◊◦●◦~*~◦●◦◊◦●◦◊◦●◦~*

To by by艂o na tyle. Jeszcze raz cieplutko dzi臋kuj臋 za przyj臋cie i mam nadziej臋, 偶e m贸j pobyt na AKI oka偶e si臋 wspania艂膮 przygod膮. ^^

Ps. znajdziecie mnie r贸wnie偶 tam:
http://smieszki-z-awatarii.blogspot.com/ - m贸j g艂贸wny blog (艢mieszki z Awatarii)
http://przestrzen-tworcza-awataria.blogspot.com/ - m贸j martwy blog (Przestrze艅 Tw贸rcza Awataria)



(cudne logo wykonane przez Beszamela, dzi臋kuj臋 bardzo)

15 komentarzy:

  1. Czekamy na ciebie haha~tw贸j tampon(gerl)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Znikne艂o mi archiwum z bloga. Usunelas je?

    OdpowiedzUsu艅
  3. 14 lat? Nawet nie jeszcze? I klniesz? I tu ju偶 nie chodzi o wiek i 偶e tak klniesz, ake czy na blogu wypada przeklina膰? Nie wydaje mi si臋..Teraz to ju偶 ca艂kowicie do dupy ten blog b臋dzie..

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Chcia艂abym Ci powiedzie膰, 偶e ju偶 m艂odsze dzieciaki bardziej przeklinaj膮. Blog przez jedno przekle艅stwo do dupy nie b臋dzie. Je偶eli to czytelnikom b臋dzie przeszkadza艂o, to b臋d臋 usuwa艂a przekle艅stwa.

      Usu艅
    2. cipa huj kutas guwno ale ze mnie dziecko niedobre

      Usu艅
  4. Przeklenstwa nie sa od 18 lat, M贸j drogi :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Nie p偶eklinac bo siem ob贸偶e
    -PARY呕ANIN

    OdpowiedzUsu艅
  6. Te偶 uwielbiam Miraculum, tak偶e pi膮tka!
    Powodzenia na okresie pr贸bnym!
    //Ros

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.