środa, 7 marca 2018

WIOSNA

Hejka! Witam was w tym oto poście, jak widzicie po tytule nawiązuje on do pewnej pory roku czyli wiosny. No kto jej nie lubi? Dużo barwnych kwiatów, dmuchawce itd.. Ale post nie jest o oznakach wiosny i co możemy podczas niej zobaczyć tylko o moich wiosennych profilówkach. Nie chcąc się rozpisywać zapraszam do posta i do profilówek. PS. Postacie i tła wzięłam z Avatan Plus (←link)


Jak możecie zauważyć postać ubrana jest dosyć dziwnie, nie zbyt pasują do siebie te wszystkie kolory ale to nie ja ją ubierałam tylko jakaś rosyjska osoba dlatego pewnie tworzył/a ją pod swój gust. Nie chcę się jakoś dużo rozpisywać bo mnie za to hejtujecie więc ja uważam że profilówka jest bardzo ładna i chyba najbardziej mi się podoba ze wszystkich profilówek jakie stworzyłam.     Ocena: 10/10 (napiszcie swoją ocenę w komentarzu)

Następna profilówka jest też dosyć ładna i też uważam że jest jedną z lepszych jakie stworzyłam. Postać jest ubrana bardzo modnie czyli w bluzkę thrasher i jeansy z dziurami. Uważam że tło pasuje do tej postaci bo jest takie tumblr jak sama ta dziewczyna na profilówce, moim zdaniem białe cegły porośnięte kwiatkami wyglądają bosko. Ocena: 10/10 (pamiętajcie napisać swoją ocenę)
Tak kochani i to już wszystko w tym poście, ja uważam że profilówki wyglądają naprawdę dobrze i nie mam się do czego przyczepić. Teraz przyszła na was kolej żeby je ocenić i napisać mi co wygląda dobrze, co źle, a co zmienić. Ja się już z wami żegnam paa

10 komentarzy:

  1. Tez tak mogę ze wezmę gotowce z neta, posklejam a później dam ocenę 10/10 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wzięłam gotowca ale ok. Do osób dookleiłam filiżankę, napis thrasher itd.. Więc jaki gotowiec? Nie wiesz w jaki sposób to zrobiłam a piszesz głupoty. Przemyśl następnym razem zanim coś napiszesz :)
      /Nika

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. W Internecie jest postać, do której jest już doklejona kawa ;) Nieładnie tak kłamać :*

      Usuń
    4. Słonko brałam postać bez kawy w takiej pozycji od tej samej osoby która wstawiła tą postać z kawą, potem szukałam jakiś innych rekwizytów ksiązki czy czegoś ale że nie znalazłam weszłam na inną osobę i była tam naklejka kawy więc wkleiłam w rękę tą kawę. Więc nie kłamie

      Usuń
    5. W takim razie pokaż zdjęcie bez kawy :)

      Usuń
    6. Czy ktoś jeszcze ją tutaj chcę?

      Usuń
    7. Szczerze bardzo wątpię ;)

      Usuń
    8. W komentarzach się nie da, ale zapraszam na priv na nk :) Nazwa jest na czacie tam wam dam zdjęcia.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.