czwartek, 8 marca 2018

Szykują się nowe fryzury na Awatarii?!

Cześć. Życzę wszystkim kobietą najlepszego z dnia kobiet. A dzisiaj nowy news. Rosyjscy gracze wkradają się do kodów gry i tam znajdują nowości. Tym razem znaleźli nowe fryzury. Jak się prezentują? Już wam pokazuje.

1. Fryzura z wygolonym bokiem.

Fryzura jest długa, ma wygolony bok i w nim wycięte dwie kreski. 

2. Fryzura z wygolonymi dwoma bokami.

Fryzura ma wygolone dwa boki. Ma tak jakby irokeza.


3. Fryzura z grzywką.
Fryzura ma pofalowane włosy z grzywką. Już widzę małe dzieci w parku z tą fryzurą...

4. Fryzura  wygolona do końca.

 
Co tu mówiąc. Fryzura dla miłośników krótkich włosów.

5. Fryzura dla chłopaków, dredy.


Ci co zawsze chcieli dredy, będą je mieć już nawet w grze!

6. Fryzura wygolona do końca.


Tutaj tak jak u dziewczyn włosy są wygolone.

7. Włosy ala grzywka.

Fryzura jest na prawdę ładna. Trochę ma loki. Co wy o tym sądzicie?

To tyle na dziś. Fryzury niektórym się mogą spodobać. Jak dla mnie tylko jedna fryzura jest ładna. Wpadajcie do nas codziennie po nowości!

/Adidas Girl

14 komentarzy:

  1. Cudowny post, oby więcej takich. Mam nadzieję, że dodadzą te fryzury chociaż są takie ostre XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe te fryzury ! Ciekawy pomysł z tymi wygolonymi do końca. Mi się podoba 1 i 3. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mi się podoba, chyba się skuszę i zetnę sobie włoski aż do końca :D

      Usuń
  3. Te fryzury były na filmiku pewnego Rosyjskiego youtubera. Ty chamsko ss porobiłaś, i w dodatku podpisałaś je, nazwą bloga. Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę ale to jest plagiat. A teraz co, odpiszesz mi nienawiścią, jak w różnych innych komentarzach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, ale ty również z nienawiścią do mnie się kierujesz. Następnym razem już nie dam znaku wodnego. Daje tylko dlatego, że inne blogi by mogły skopiować.

      Usuń
  4. Podaj mi przykład mojej wypowiedzi, gdzie odniosłam czy też kierowałam się z nienawiścią. A co do tego ''Daje tylko dlatego, że inne blogi by mogły skopiować.'' to Ty skopiowałaś to od Rosyjskiego youtubera więc popatrz na siebie a nie na inne blogi. Zastanów się co piszesz bo sama się pogrążasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pogrążam się. A po drugie nic nie odgapiłam od rosyjskiego youtubera. Jakbyś wiedział/a, są blogi na Fotostranie oraz na VK i je czytam. Są tam nowości oraz są wycieki.

      Usuń
  5. Ciekawe są fryzury, jak i post. Super, że dodajesz na bloga wszystkie przedpremierowe aktualizacje Awatarii.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dziewczynĄ ale dziewczynOM bo to rzeczownik w celowniku popraw to bo az kluje w oczy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, dzięki za rade. Tylko w poście nie użyłam słowa dziewczyną :)

      Usuń
    2. kobietą* sory

      Usuń
  7. Ta Adidas wszystko podpatruje od innych a potem mówi, że to ona wymyśliła xDD Żenada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe, ponieważ post jest stworzony przez ze mnie a nie przez kogoś innego. Jeśli jak ty mówisz ,,podpatruje od innych'' pokaż od kogo. Pozdrawiam.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.